Junitråden!

Elsker å være her :Heartred og hatt en fantastisk tur med ferja, ungene storkoste seg sammen med andre barn (ikke alltid turene over har gått like bra :hilarious:) :happy:
Så bra! Godt å høre. Vi skal jo ta båten over om under en mnd :p gruer meg. Takler bevegelser så dårlig:bag::hungover:

Så bra! Godt å høre. Vi skal jo ta båten over om under en mnd :p gruer meg. Takler bevegelser så dårlig:bag::hungover:
Lite bevegelser idag :D fikk en dårlig følelse da vi kjørte ombord ang hvor mye folk det var, da bilene stod skikkelig trangt. Samboer måtte bære minsten og leie frøkna mens jeg bar trilla over skuldrene , var ikke sjanse for å verken trille eller å bære den under armen :nailbiting: men så var det ikke så mye folk, de åpnet bare ikke alle bildekkene :p

Nei, nå har jeg sittet og lest lenge nok.
Lurer på om jeg skal gå meg en liten tur før jeg legger meg.
Begynner å irritere meg over frøkna som nekter å legge seg til å sove, og mannen er mye mer tålmodig enn meg

Det har eg ikkje sagt noko om. Bare uenig at det å få barn uten far, skal utløse like rettigheter som dei som må avslutte forhold til partner. Men det er slik loven er, men det betyr ikkje eg er uenig i da.
Hekdigvis er loven slik, noe annet ville vært urettferdig

Lite bevegelser idag :D fikk en dårlig følelse da vi kjørte ombord ang hvor mye folk det var, da bilene stod skikkelig trangt. Samboer måtte bære minsten og leie frøkna mens jeg bar trilla over skuldrene , var ikke sjanse for å verken trille eller å bære den under armen :nailbiting: men så var det ikke så mye folk, de åpnet bare ikke alle bildekkene :p
Godt å høre. Håper på det samme når vi skal over. Spesielt når vi skal hjem igjen med båten helt til Bergen :hilarious::dead:. Off har hørt om de trange bildekkene da.

Godt å være hjemme igjen
Dagens flytur var ikke helt ok fir sånne som mrg ,men ble passet litt ekstra på av personale på flyet ❤️

God morgen :)
Vasking av klær , handle til kiosken , frisør med kengubarnet og pakking står på programmet i dag

Jeg hater å stå opp!!! Blir vekket alt for tidlig av lillejenta, og så blir det bare slumring til jeg må stå opp. For jeg nekter å stå opp før 7!!! :laughing001

Vaskemaskin i gang
Snart rydde litt utenfor flr jeg reiser på butikken å handler , så hente kengubarnet og til frisør

Back
Topp