Junitråden!

Problemet med maskinen min at den begynner litt vel fort å bli dement, og jeg burde egentlig ha spurt om ny for lenge siden...
Har bare et litt for personlig forhold til dippe-duttene mine :p
Tror nok den holder til jeg får ny, den må bare overbevises om at når jeg vil at den skal starte så skal den ikke gå i dvale, og den skal går i dvale når jeg forteller den det.

Med andre ord, den oppfører seg som en liten unge som nekter å sove nå vi voksne vil det, og er våken når vi voksne vil at den skal sove :p
Som en trassig unge. Herlig.

Jeg spør ikke om ny pc på jobb, annet enn dengang den sluttet å virke. Ellers så bare får jeg i en "i år er det de som fikk ny i 201x som får ny" runde sånn ca hvert tredje år eller noe sånn. Eller, jeg har vært der i 7 år og er på min.... Tredje?

Som en trassig unge. Herlig.

Jeg spør ikke om ny pc på jobb, annet enn dengang den sluttet å virke. Ellers så bare får jeg i en "i år er det de som fikk ny i 201x som får ny" runde sånn ca hvert tredje år eller noe sånn. Eller, jeg har vært der i 7 år og er på min.... Tredje?
Vi har det slik på de stasjonære kontormaskinene, men ikke like god oversikt på laptopene, de er det heller ikke alle som har.
Alle maskinene kommer med 3 års serviceavtale og skal i teorien byttes ut når den løper ut, serviceavtalen på min maskin løp ut i januar, så jeg skulle egentlig ha sagt i fra da, men det falt litt i fisk..

Jeg må skjerpe meg med godisinntaket! Jeg holder på med å kvitte meg med det vi har liggende. Så nå er jeg veldig mett......
:cool:

Ja det tror jeg på. Er for det meste alene her med ungene jeg også. Merker da at man ikke har så mange rundt seg. Er en logistikk til tider :p

Eg må be ungene gå fra sfo og så møte eg dei på vegen. Eg følger dei til bussen, så drar dei opp til skulen sjøl. Eineste måten eg når jobb.

Vi har det slik på de stasjonære kontormaskinene, men ikke like god oversikt på laptopene, de er det heller ikke alle som har.
Alle maskinene kommer med 3 års serviceavtale og skal i teorien byttes ut når den løper ut, serviceavtalen på min maskin løp ut i januar, så jeg skulle egentlig ha sagt i fra da, men det falt litt i fisk..
Ahh. Vi har ikke stasjonære da, den bærbare har docking og to (noen tre, om ikke en også har fire) gode skjermer på kontoret.

Når vi nå fikk et par svære store skjermer hver nytt var drt førstemann til mølla som hadde behov på hjemmekontor til å få de gamle.

Ahh. Vi har ikke stasjonære da, den bærbare har docking og to (noen tre, om ikke en også har fire) gode skjermer på kontoret.

Når vi nå fikk et par svære store skjermer hver nytt var drt førstemann til mølla som hadde behov på hjemmekontor til å få de gamle.
Vi har to måter å sette opp laptopene på
1. Som hjemmemaskin
2. Som kontormaskin.

De fleste setter den opp som kontormaskin siden de bruker dem på møter i lokalene til jobben.
Jeg bruker min mest til hjemmekontor og på reise hvor det ikke er jobb-nett og har derfor satt opp maskinen min som hjemmemaskin.
Tror IT ha oversikt over de som er satt opp som kontormaskin siden de er registrert i AD, vi andre må holde litt oversikt over hvor gamle maskinene våres er selv

Vi har to måter å sette opp laptopene på
1. Som hjemmemaskin
2. Som kontormaskin.

De fleste setter den opp som kontormaskin siden de bruker dem på møter i lokalene til jobben.
Jeg bruker min mest til hjemmekontor og på reise hvor det ikke er jobb-nett og har derfor satt opp maskinen min som hjemmemaskin.
Tror IT ha oversikt over de som er satt opp som kontormaskin siden de er registrert i AD, vi andre må holde litt oversikt over hvor gamle maskinene våres er selv
Våre brukes altså på kontor, på møte på kurs og hjemme en og samme maskin, men vi lå logge på annerledes om

Back
Topp