Trultemor1
Elsker forumet
Så bra! Godt å høre. Vi skal jo ta båten over om under en mndElsker å være herog hatt en fantastisk tur med ferja, ungene storkoste seg sammen med andre barn (ikke alltid turene over har gått like bra
)
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Godt å høre. Vi skal jo ta båten over om under en mndElsker å være herog hatt en fantastisk tur med ferja, ungene storkoste seg sammen med andre barn (ikke alltid turene over har gått like bra
)
![]()

Lite bevegelser idagSå bra! Godt å høre. Vi skal jo ta båten over om under en mndgruer meg. Takler bevegelser så dårlig
![]()
men så var det ikke så mye folk, de åpnet bare ikke alle bildekkene Vil tro de vokser litt på den type ansvar også. Det er positivt![]()
Jeg syntes du er flinkJa dei gjer detEineste måten eg klare full jobb.
Hekdigvis er loven slik, noe annet ville vært urettferdigDet har eg ikkje sagt noko om. Bare uenig at det å få barn uten far, skal utløse like rettigheter som dei som må avslutte forhold til partner. Men det er slik loven er, men det betyr ikkje eg er uenig i da.
Godt å høre. Håper på det samme når vi skal over. Spesielt når vi skal hjem igjen med båten helt til BergenLite bevegelser idagfikk en dårlig følelse da vi kjørte ombord ang hvor mye folk det var, da bilene stod skikkelig trangt. Samboer måtte bære minsten og leie frøkna mens jeg bar trilla over skuldrene , var ikke sjanse for å verken trille eller å bære den under armen
men så var det ikke så mye folk, de åpnet bare ikke alle bildekkene
![]()

. Off har hørt om de trange bildekkene da.Kos degEndelig landet i sofaen i danmark, med en kopp kaffe![]()
Jeg syntes du er flink![]()
Det pleier ikke å være slik da, vi tok color lineGodt å høre. Håper på det samme når vi skal over. Spesielt når vi skal hjem igjen med båten helt til Bergen. Off har hørt om de trange bildekkene da.
God morgenGod morgen
Vasking av klær , handle til kiosken , frisør med kengubarnet og pakking står på programmet i dag
God morgenGod morgenPå veg til jobb
Så gøy å jobba
![]()
Haha jeg er så enig med deg! Skulle ikke vært lov å starte dagen før kl 9Jeg hater å stå opp!!! Blir vekket alt for tidlig av lillejenta, og så blir det bare slumring til jeg må stå opp. For jeg nekter å stå opp før 7!!!![]()