Liker tankegangen dinRotet forsvinner ikke, men når man ser på skjermen så ser man i alle fall ikke på rotetOg når man ikke ser rot så er det ryddig, er det ikke så?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker tankegangen dinRotet forsvinner ikke, men når man ser på skjermen så ser man i alle fall ikke på rotetOg når man ikke ser rot så er det ryddig, er det ikke så?
![]()

Liker tankegangen din![]()
Den var drøy liksom synes jeg så kan ikke la set stå uten å si noe
Ikke jeg heller.Veit ikkje kva tråd du sikta til men.
Åh sjokolade høres godt urEtter lunsj i dag ble det varm sjokolade og sjokolade..... Jeg aner vektoppgang i morgen.....
Men f*** heller, jeg fikk mensen i dag og humøret er på bunn. Ikke at det henger sammen, men jeg bruker det som en unnskyldning for å spise godis![]()
Shopi veiJippi, feriepenger
Og nå har jeg mer lyst til å shoppe enn trene i kveld.
Vi skal i dåp søndag så hadde jo vært fint med solFor vår del er det heldigvis lørdagen vi har tre utendørs planer, søndag har vi bare inneplaner.
GratulererVår lille Frøken ble født idag. Kl 09:34. Hun veide 3480, og er 49 cm lang. Jeg er sliten og har vondt og får ekstra med smertestillende fordi jeg tydeligvis har høy toleranse.
Stolt mor da![]()
Jeg er irritert på mannen sp jeg gikk på soverommetJeg må rydde, så selvfølgelig ser jeg på tv istedenfor.
Hva skjer?Jeg er irritert på mannen sp jeg gikk på soverommet

Det hadde det jo, jaVi skal i dåp søndag så hadde jo vært fint med sol
EnebarntrådenVeit ikkje kva tråd du sikta til men.
Enebarn , ganske utrolig hva fok kan lire utav segIkke jeg heller.
Bare jeg som blir fort irritert i dag...Hva skjer?![]()
Jupp hadde etDet hadde det jo, ja
Enebarntråden
AhaBare jeg som blir fort irritert i dag...
kjedelig med slike dager. Jeg kan føle at jeg har pms flere ganger ila en måned