Junitråden!

Men åååhhhh! Nå gleder jeg meg til ferien

Til pakkelister og kjørerute og alt det der!

Jeg sikter mot en finfin ferie i år!

God ettermiddag alle sammen.
Skjedd noe spennende i dag da?

God ettermiddag alle sammen.
Skjedd noe spennende i dag da?
Har en liten pustepause

Sitter utenfor kulturskolen og venter på han som har spilletime i 5 min til før vi skal tilbake til barnehagens sommeravslutning som sikkert drsr seg mot slutten.

Kosa meg på sommerjobb :D Men trøtt i kveld, våkna 1 time for tidlig. Godt å slappa av, når ungene er i seng:)

Vært på jobb, evig trøtt og skallebank ut av en annen verden...tror det er begynnende bihulebetennelse igjen :shifty:

Jeg kjenner på dårlig samvittighet for at det ser så ille ut her. Jeg har prioritert trening i det siste over husarbeid og arbeid ute. Det har gitt resultater, jeg er ikke så utslitt lenger. Jeg er fortsatt sliten, men det går greit. Og det er bra for både meg selv og resten av familien at jeg får det bedre, men jeg skulle gjerne fått til alt. Tiden strekker ikke til! Og mesteparten av dagen så gjør jeg svært lite, fordi jeg passer på lillejenta. Det er arbeid det og, men det gjør ikke at det blir renere her. Så da må jeg be om hjelp av mine foreldre da. Jeg hater det! Pappa kan være så himla passiv aggressiv! Jeg rekker aldri å takke for hjelpen før han begynner å hinte om at han har hjulpet oss og at vi burde si takk. Mine foreldre stiller opp på alt vi trenger hjelp til, men det er liksom alltid en bismak. Blæh!

Back
Topp