Ja det har jegHatt det fint du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det har jegHatt det fint du da?
Litt på planen i dag ja. Det er litt sånn.... JuniGod morgen
Litt planer på dere ja
Lykke tilTrøtt i trynet i dag, får levere barn og lese til den siste eksamenen
Jupp er detLitt på planen i dag ja. Det er litt sånn.... Juni
Masse lykke til.Trøtt i trynet i dag, får levere barn og lese til den siste eksamenen
Husarbeid her igsåTur til mamma og pappa bare. Og husarbeid![]()
Funderer på den pakkelisten til Spania
Hvor mye og hva +
Hvor skal dere og hvor lenge?Det gjør jeg og. Har det skrevet ned, men føler at jeg mangler noe.
He heIkke ante jeg at å være så naiv å bare angi "5 timer" kunne gi så mye detaljer og underholdning når det i mott hode bare betydde "altfor langt"
Men det aner meg at glamping muligens blir testet og at jeg skal sjekke ut litt hvilke veier vi bør kjøre.
Så mye gøy jeg kan nerde med![]()
Fremme ved sykehuset så er det bare å vente på diverse møter med diverse folk.![]()

Hvor skal dere og hvor lenge?
Egentlig ikke, mest fordi jeg ikke er kjent på Voss og jeg kan ikke gå lange stykket, så bare kose meg med mannen egentlig.Jeg ble satt igang med yngste, så kvelden før tok jeg foreldrene mine med på restaurant. Et "siste måltid"
Jeg lå over til dem den kvelden av en eller annen grunn.
Har du noen planer for den siste tiden?
Egentlig ikke, mest fordi jeg ikke er kjent på Voss og jeg kan ikke gå lange stykket, så bare kose meg med mannen egentlig.![]()
Egentlig ikke, mest fordi jeg ikke er kjent på Voss og jeg kan ikke gå lange stykket, så bare kose meg med mannen egentlig.![]()