Junitråden!

Ikke ante jeg at å være så naiv å bare angi "5 timer" kunne gi så mye detaljer og underholdning når det i mott hode bare betydde "altfor langt"

Men det aner meg at glamping muligens blir testet og at jeg skal sjekke ut litt hvilke veier vi bør kjøre.

Så mye gøy jeg kan nerde med ;)

Ikke ante jeg at å være så naiv å bare angi "5 timer" kunne gi så mye detaljer og underholdning når det i mott hode bare betydde "altfor langt"

Men det aner meg at glamping muligens blir testet og at jeg skal sjekke ut litt hvilke veier vi bør kjøre.

Så mye gøy jeg kan nerde med ;)
He he

Fremme ved sykehuset så er det bare å vente på diverse møter med diverse folk. :)

Jeg ble satt igang med yngste, så kvelden før tok jeg foreldrene mine med på restaurant. Et "siste måltid" :hilarious:
Jeg lå over til dem den kvelden av en eller annen grunn.
Har du noen planer for den siste tiden?

Hvor skal dere og hvor lenge?

Vi skal innom Sverige. Vet ikke hvor lenge, for om ungene tillater det og mannen er våken så vil vi kjøre så langt vi kan hver dag. Så spørs det om vi blir en ekstra dag en plass eller ikke. Det går imot min planleggernatur dette ^^

Jeg ble satt igang med yngste, så kvelden før tok jeg foreldrene mine med på restaurant. Et "siste måltid" :hilarious:
Jeg lå over til dem den kvelden av en eller annen grunn.
Har du noen planer for den siste tiden?
Egentlig ikke, mest fordi jeg ikke er kjent på Voss og jeg kan ikke gå lange stykket, så bare kose meg med mannen egentlig. :)

Egentlig ikke, mest fordi jeg ikke er kjent på Voss og jeg kan ikke gå lange stykket, så bare kose meg med mannen egentlig. :)

Så lenge man selv koser seg så har det ingenting å si hva man gjør eller hvor man er :)
Jeg er så spent på dine vegne :D
Vet du når du blir satt opp til KS? Eller får du vite det i dag?

Back
Topp