Junitråden!

Lillemor er veldig glad i besten i år, for første gang. De var jo her sist helg. Også er svigerfar her nå i kveld og i morgen formiddag, for han har vært i begravelse. Så må pusser han trnnen hennes på hennes ønske.

Ja, hun skulle vært i seng for halvannen time siden så jeg satser på hun sovner fort
Så koselig da❤️

Leggetid med yngste ødelegger hele kvelden min. Jeg føler meg, som verdens verste mamma når jeg sliter med å legge ungen mens hun legger seg helt fint for alle andre :(
Men hun funket fint som prevensjonsmiddel i kveld da. Mannen er nemlig også skikkelig verpesyk, og har begynt å komme med unnskyldninger for at vi skal ha en nummer 3.
Krysse fingre for at legging snart blir lettere❤️

Her er det også hjemme-pinse:) helt greit i grunn!

Jeg skulle helst hatt det annerledes kjenner jeg.. men vi reiser om ei uke, så her går vaskemaskin og tørketrommel for fult, må vel ha litt rent tøy å pakke med oss :P

Mannen har klippet gress, og til min glede mener han disse små elektriske sauene, aka robotgressklipperene, har utviklet seg så mye at det np fines modeller som kan takle vår hage også. Jeg håper en slik kommer i hus, eller utenomhus, i løpet av sommeren!

Is skal vi etter slik jeg tolket mannen kjøpe mellom 1809 og 1829,som er antatt ankomst for isbilen nedi veien her ;)

Deilig dag ja. Sol og 20 grader. Vært mye ute. Fått handlet inn mat til pinse og ungene har fått kost det med svigerfar til han for et par timer siden.

Nå er pizzaen snart klar
Bare sørg for at de ikke står på når pinnsvinene er våkne :shy:

Så koselig da❤️
Veldig koselig, det er til og med mulig hun vil overnatte der sammen med de store ungene i sommer. Så har jeg og mannen i så fall faktisk barnefri

Her er stortsett alle gaver . Null peil på merke , men neppe noen i denne klassen Hehe :)
De 2 Masahiroene jeg har og den Takamura Hana var 40 års gave fra mannen

Det ble ikke is på oss. Vi dro til en innsjø, og så fant vi ut at vi faktisk måtte spise middag. Så, da dro vi hjem og gjorde det. Jeg har lagt lillejenta, og hun sovnet faktisk relativt fort. Det var langt fra knirkefritt, og jeg føler ikke at jeg gjorde en god jobb, men nå sover hun i det minste.
Jeg er utslitt! Varmen tar all kraft fra meg! Så nå skal jeg faktisk gå ned for å spise is! :D

Det ble ikke is på oss. Vi dro til en innsjø, og så fant vi ut at vi faktisk måtte spise middag. Så, da dro vi hjem og gjorde det. Jeg har lagt lillejenta, og hun sovnet faktisk relativt fort. Det var langt fra knirkefritt, og jeg føler ikke at jeg gjorde en god jobb, men nå sover hun i det minste.
Jeg er utslitt! Varmen tar all kraft fra meg! Så nå skal jeg faktisk gå ned for å spise is! :D
Ikke oss heller

Isbilen dukket ikke opp før et par timer senere enn tidligere angitt og må regner det.

Dårlig gjort! :(
Men kunne dere ikke bare fryse det ned? Eller var dere ikke hjemme?
Vi er hjemme men mannen gadd ikke gå ut igjen når det regnet ;)

Vi har is i fryseren og lider ingen nød heller.

Back
Topp