Junitråden!

Vi skal bare inn og og ut egentlig. Men vi snakker år igjen. De skal prøve å holde kreften i sjakk til de kan transplantere ham igjen. Så er det bare å håpe på at han blir kreftfri igjen

Så trist å høre :(
Det er en grusom sykdom!

Ut på en rusletur før natta. Et eller annet lukter altså så nydelig. En busk eller et tre med hvite eller lilla blomster eller noe lignende. Typisk sommerlukt. Fantastisk :love017

Hva er det som gjør at han må vente? Jeg kan så lite om dette.
Han ble transplantert nå i februar. Å da må det gå 6-12 måneder før de kan gjøre det igjen. Fordi kroppen ikke er klar for en ny runde

Han ble transplantert nå i februar. Å da må det gå 6-12 måneder før de kan gjøre det igjen. Fordi kroppen ikke er klar for en ny runde
Hei❤️ Leste gjebnom her. Blir tom for ord. Tenker masse på dere ❤️❤️❤️

Aha, tenkte det var en stund siden sist ser du. Håper han blir klar kjapt, og at lykken snur nå ❤️

God morgen
Nytt jobbsted i dag å jeg har nesten ikke sovet.
Håper alle får en fin dag

God morgen jenter. Da venter vi på at ambulansen skal kjøre oss til Oslo.

Kommer på jobb og blir helt usaklig kjefta på. Nå er jeg så psykisk sliten av den forferdelige sjefen min, skal ta en prat med en kollega (ironisk nok er sjefen min han som er arbeidsmiljøsansvarlig). Føler nesten for å gråte. Er så lei, sliten, jeg har en bakgrunn i arbeidslivet som gjør at dette er ekstra sårt.

Kommer på jobb og blir helt usaklig kjefta på. Nå er jeg så psykisk sliten av den forferdelige sjefen min, skal ta en prat med en kollega (ironisk nok er sjefen min han som er arbeidsmiljøsansvarlig). Føler nesten for å gråte. Er så lei, sliten, jeg har en bakgrunn i arbeidslivet som gjør at dette er ekstra sårt.
Så fælt å høre at du har det kjipt på jobb :(

Den følelsen når eg har tid til legen, så åpner ikkje kontoret før 10.00.... Då har dei 1 time tlftid. Sjansen for å få time i dag er lik null plutselig. Orka ikkje sitte 5 timer på legevakt heller....

Au da! Stoooor klem til deg. Hvorfor fikk du kjeft?

Back
Topp