Vi skal bare inn og og ut egentlig. Men vi snakker år igjen. De skal prøve å holde kreften i sjakk til de kan transplantere ham igjen. Så er det bare å håpe på at han blir kreftfri igjen
Så trist å høre
Det er en grusom sykdom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal bare inn og og ut egentlig. Men vi snakker år igjen. De skal prøve å holde kreften i sjakk til de kan transplantere ham igjen. Så er det bare å håpe på at han blir kreftfri igjen
August-februar. Må gå 6-12 måneder.
Han ble transplantert nå i februar. Å da må det gå 6-12 måneder før de kan gjøre det igjen. Fordi kroppen ikke er klar for en ny rundeHva er det som gjør at han må vente? Jeg kan så lite om dette.
HeiHan ble transplantert nå i februar. Å da må det gå 6-12 måneder før de kan gjøre det igjen. Fordi kroppen ikke er klar for en ny runde
Han ble transplantert nå i februar. Å da må det gå 6-12 måneder før de kan gjøre det igjen. Fordi kroppen ikke er klar for en ny runde
Kjører nok e18Men kjører dere E18 hele veien. For vi er jo i Tønsberg. Så da kunne dere jo droppet innom her.
Lykke til på ny jobb!God morgen
Nytt jobbsted i dag å jeg har nesten ikke sovet.
Håper alle får en fin dag
Jey, jeg elsker tordenvær!
Jeg hater det, blir så redd når det lynerJey, jeg elsker tordenvær!

God tur til osloGod morgen jenter. Da venter vi på at ambulansen skal kjøre oss til Oslo.
Så fælt å høre at du har det kjipt på jobbKommer på jobb og blir helt usaklig kjefta på. Nå er jeg så psykisk sliten av den forferdelige sjefen min, skal ta en prat med en kollega (ironisk nok er sjefen min han som er arbeidsmiljøsansvarlig). Føler nesten for å gråte. Er så lei, sliten, jeg har en bakgrunn i arbeidslivet som gjør at dette er ekstra sårt.
Masse lykke tilGod morgen jenter. Da venter vi på at ambulansen skal kjøre oss til Oslo.
Au da! Stoooor klem til deg. Hvorfor fikk du kjeft?Kommer på jobb og blir helt usaklig kjefta på. Nå er jeg så psykisk sliten av den forferdelige sjefen min, skal ta en prat med en kollega (ironisk nok er sjefen min han som er arbeidsmiljøsansvarlig). Føler nesten for å gråte. Er så lei, sliten, jeg har en bakgrunn i arbeidslivet som gjør at dette er ekstra sårt.