God kveld til deg også.God kvelde vakre damer
Hvordan går det med guttungen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld til deg også.God kvelde vakre damer
Her også, skal opp kl 0600 i morgen, og som 4,5 og 6 timer de 2 siste netteneJa snart natta.
Hvor skal dere?Hehe. Her er det pakking på gang. Så ikke natta helt ennå.![]()
Åh pakkingMe reise fredag ettermiddag. 3 sekker må pakkes men kvar ettermiddag er opptatt frem til leggetid for ungene. Eg orka ikkje. Men pakkelista er klar. Må brette tøy før me kan pakke...
![]()
Rikshospitalet igjen. Dritt sykdom. Den vil ikke gi slipp. Så nå er det pån igjen!Hvor skal dere?
Tilbake på sykehuset?Her skal der bare pakkes for en tur/retur Oslo med mini. Så det trengs ikke så mye.![]()
Nå ble jeg virkelig lei meg.Rikshospitalet igjen. Dritt sykdom. Den vil ikke gi slipp. Så nå er det pån igjen!
Blir bra detJeg også.
Vi skal bare inn og og ut egentlig. Men vi snakker år igjen. De skal prøve å holde kreften i sjakk til de kan transplantere ham igjen. Så er det bare å håpe på at han blir kreftfri igjenNå ble jeg virkelig lei meg.
Må dere bli lenge denne gang?
God kveld fine du
Som jeg tenker på dere
Nå sitter jeg å gråter her.Vi skal bare inn og og ut egentlig. Men vi snakker år igjen. De skal prøve å holde kreften i sjakk til de kan transplantere ham igjen. Så er det bare å håpe på at han blir kreftfri igjen
Det skjønner jrg godtunnskyld uttrykket, men...
Helvetes dritt! Blir så forbanna!!!
Jeg håper det. Vi går behandlingen i sømmene nå. Snart tommer for valgNå sitter jeg å gråter her.
Dere har vært gjennom så mye, nå må det snart bli bra
Når er dere tilbake fra riksen ? Vet du set?Jeg håper det. Vi går behandlingen i sømmene nå. Snart tommer for valg
det satt sykt langt inne å skrive det. Men det måtte gjøres.Det skjønner jrg godt
Å det blir jrg også
Begynte å gråte når jeg leste siste meldingen din på fb

det satt sykt langt inne å skrive det. Men det måtte gjøres.![]()
I morgentidlig. Blir sendt med ambulansen herfra til Oslo. Skal være der kl 10. Så blir vi til tirsdag ettermiddag/kveldNår er dere tilbake fra riksen ? Vet du set?
Håper virkelig han klarer seg til de kan transplantere han igjen.Jeg håper det. Vi går behandlingen i sømmene nå. Snart tommer for valg
Helt klart! Lille mennesket. Hva pokker har han gjort for å fortjene denne dritten liksom?!
Livet er forbanna urettferdig !!