Ble det noe mat?Har en del forskjellige typer ost, og spekemat, det er godt....
Skal/skal ikke.... er egentlig ikke sulten siden jeg egentlig spiste litt for mye på sommeravslutningen i barnehagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble det noe mat?Har en del forskjellige typer ost, og spekemat, det er godt....
Skal/skal ikke.... er egentlig ikke sulten siden jeg egentlig spiste litt for mye på sommeravslutningen i barnehagen![]()
Lykke tilDere er gode på skravling som klarer 35 sider på tre dager
Her er det matteeksamen på onsdag, og så har jeg fem arbeidsdager igjen før det er sommerferie 21. juniDet blir blåtur før den tid også, og dobbel 80-årsdag i slutten av måneden
![]()
Nei, som sagt, er egentlig ikke sulten, bare lækker-sultenBle det noe mat?
Hva slags kurs skal du på, og ikke mulighet til å ta det senere?Men eg veit såklart eg burde gått til lege før onsdag.
Hehd neiNei, som sagt, er egentlig ikke sulten, bare lækker-sulten
Prøver å la være å småspise for å få vekk de siste kiloene, men det betyr ikke at jeg bestandig klarer det![]()
Hva slags kurs skal du på, og ikke mulighet til å ta det senere?
Får alltid lyst på noe godt når jeg er sliten.Hehd neisikkert ikke lett .
Ikke lett det der.Nei det er avsluttende kurs i mestring av belastning. Det kommer igjen til høsten men då går eg på vgs.
Ikke lett det der.
Har du mulighet til å komme deg til legen på torsdag, eventuelt en vikarlege på onsdag?

Da kontakter du turnuslegen på onsdag!Turnuslege onsdag ja. Det surkla i brystet mitt, så trur bronkitt er for seint. Men surkla starta i dag. Hosta lenge, ble bedre og starta på nytt. Gøy å ha inkontinens![]()
Da kontakter du turnuslegen på onsdag!
Høres ut som en hektisk og koselig juni
Hvilken type matte har du eksamen i?

Kult, masse lykke tilVidereutdanning for lærere, 1.-7, trinn![]()
Kult, masse lykke til
Håper det går bra, så sommeren blir best muligSå utrolig koselig da
Hva da?
Hvilket garn er det du ønsker å bruke?En poncho. Skal strikke mer senere, om jeg finner oppskrifter til det garnet jeg vil bruke.
Dynger på med sukker eller suketter![]()
Kommet heim fra menighetsrådsmøte og satt på megalodon på Netflixi morgen er ungene tilbake og hardkjøret starta. Var innom apoteket etter noko mot hosten og fikk beskjed om å gå til legen
Det rekker eg ikkje før onsdag, men då er ikkje fastlegen på kontoret.
![]()