Junitråden!

Ferieplanlegging med mannen er fort gjort da.

Skal vi slik eller sånn, hva tenker du om sånn?

Ta sånn. Sånn. Og sånn. Bestill. Done

To netter i kardemommeby, biletter til parken lørdag, søndag og mandag. Sabeltann lørdagskvelden og sirkus Jesper på søndag (for den er inkl i bilettene når vi sover i kardemommeby) og altså så var det de dagene det var forestilling/ledige plasser.

Samme hus som sist. Det eneste som er ledig. Sendte det til mannen halvt på spøk for noen uker siden. Mimreferie?

Det er tre dager av tre uker da. Noe tid sammen med svigers og trolig en dag i hunderfossen. Og noe tid hjemme tenker jeg.

Last edited:
Ferieplanlegging med mannen er fort gjort da.

Skal vi slik eller sånn, hva tenker du om sånn?

Ta sånn. Sånn. Og sånn. Bestill. Done

To netter i kardemommeby, biletter til parken lørdag, søndag og mandag. Sabeltann lørdagskvelden og sirkus Jesper på søndag (for den er inkl i bilettene når vi sover i kardemommeby) og altså så var det de dagene det var forestilling/ledige plasser.

Samme hus som sist. Det eneste som er ledig. Sendte det til mannen halvt på spøk for noen uker siden. Mimreferie?

Det er tre dager av tre uker da. Noe tid sammen med svigers og trolig en dag i hunderfossen. Og noe tid hjemme tenker jeg.
Enkelt og greit ja

Gikk heldigvis fint med kengubarnet , men vi droppet likevel å dra på besøk til min svigerfar
Mannen driver å steller med drivhuset , jeg ligger rett ut med de drittsmertenr igjen , håper de går over til vi skal ut å spise

Posesaus er litt poenget med mamma fordi de inneholder mindre fett enn vanlige sauser, og det er av kostholdsrådene hun har med sin kost-regulerte diabetes. "unngå saus, må du ha saus bør den komme fra en pose". Pga sjøgrens har hun for lite spytt i munnen så hun trenger saus. Men altså fra pose.

Men jeg bruker pose oftere enn jeg liker egentlig. Det er så lett at det blir sånn.
Sverger til pose selv:P eneste jeg lager selv er hvit saus:)

Back
Topp