Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og dette viser forskjellen på meg og deg
En kniv er en kniv spør du megså lenge den er skarp!
Hva lager han?Eldste driver og lager mat og jeg slapper av![]()
Er bare å fortsette å lese så kan du både lese og seHva lager han?
Ja kom ditEr bare å fortsette å lese så kan du både lese og se![]()
Oh wow, flink sønn
Tro meg det var detJa kom ditdeilig
Og dette var enkelt i forhold til andre ting han har lager tidligere...Oh wow, flink sønn![]()
Fantastisk. Håper min datter blir flinkere til å lage mat enn megOg dette var enkelt i forhold til andre ting han har lager tidligere...

Nå er jeg sånn egentlig relativt god selv, og han er litt bortskjemt med god mat..Fantastisk. Håper min datter blir flinkere til å lage mat enn meg![]()
Det er en gave altså. Mannen sier: mannfolk spør bestandig når de skal få sitt eget rom, lær deg å lage mat, så får du kjøkkenet for deg selv!
Jeg lærte liksom aldri å lage mat ordentlig, mamma var for redd for at jeg skulle skjære eller brenne meg. Yngste barnet, kronisk syk, litt overbeskyttende kanskje. Så kan det grunnleggende, enkle. Men mannen er myyyyye flinkere.Nå er jeg sånn egentlig relativt god selv, og han er litt bortskjemt med god mat..
Jeg bare lærer han opp
Ja, jeg syns det!Den var fin![]()
Jeg driver og lærer opp min eldste, han elsker det og lærer utrolig fort
I dag fikk vi servert baconsurret kylling med hvitløk og smørdampede småpoteter, og dampet brokkoli med parmesan oppå.
Utrolig godt. Kyllingen smelter på tungen
Lang tynn bacon fra Rema...Hvilken type bacon bruker dere? Jeg lager baconsurret kylling innimellom, og kyllingen blir god men jeg blir liksom ikke fornøyd med baconet.
Lang tynn bacon fra Rema...
Sette på grillen i ovnen de siste minuttene
Trening på lørdag kveld, det får jeg ALDRI til.Ferdig med trening, så nå er det bare å pakke i meg litt godis ^^
Ikke at trening = lov til å spise godis, men jeg hadde spist det med eller uten trening ^^
Nå verker det i muskleneGodt å kjenne at man har gjort en innsats
![]()
JaDen som er av Remas eget merke? Jeg tror jeg har prøvd den. Jeg synes at baconstrimler smaker så gris for tidenPleide å elske baconstrimler
![]()