Burde sette opp basseng snart vi ogsåFlinke mannen setter opp basseng
Jeg skal i dusjen så en tur til Drammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde sette opp basseng snart vi ogsåFlinke mannen setter opp basseng
Jeg skal i dusjen så en tur til Drammen
Parkerte bilen på stasjonen og tok toget.Heldig du er med kort vei til Oslo![]()
HahaMannen så at det går an å vinne dette Star Wars Lego, og nå vil han at jeg skal skravle![]()
Hva gjorde du i Oslo?Den kom tilbake mens jeg var i Oslo.
På vei tilbake på toget nå
Sitter på jobb på flyplassenHva gjør du i dag?
Hva har du kjøpt?Ferdig med gaveinnkjp til mannen
Skulle gjerne gitt mer men da blir han bare sur![]()
Her maser jegBurde sette opp basseng snart vi ogsågutta maser
![]()
Hvor lang er du?Jeg er for lang
Skulle ha en bukse, men alle var for korte
Og jeg har lagt på meg ganske mye på et år, så buksene mine er veldig stramme nå. Overvekt suger![]()
Haha, stilig fjesDet er juni sjokkfjeset mitt![]()
ÅhSitter på jobb på flyplassen![]()
Tror egentlig han har lyst på den til seg selvHahahurra for mannen!
Gøy å ha noe som ikke alle har daVar litt gøy før i dag.
Var i Oslo for å levere en del av kjøkkenknivene mine for å få dem slipt opp.
Vil ikke at hvem som helst skal gjøre det siden enkelte av knivene mine er noe veldig gode kniver.
Hadde funnet en butikk som har spesialisert seg på kjøkkenkniver og har rykte på seg for å være veldig klinke.
De sliper også opp kniver, både maskinsliper, og håndsliper - noe som er viktig siden en av knivene mine må håndslipes.
Uansett, det er en veldig pratsom og hyggelig danske som driver butikken, han ble veldig taus når han kom til den siste kniven min...
Den anses visstnok for å være en av det beste kjøkkenknivene som finnes, de lages for hånd og i et veldig lite antall.
Han har vært på jakt etter en slik kniv til seg selv, og noen til butikken i over 2 år
Og het kommer lille meg med en i ryggsekken min, og jeg er ikke en gang profesjonell kokk![]()
Jeg skulle levere noen kjøkkenknive for å få slipt dem opp og kjøpe et stort stykke parmesanHva gjorde du i Oslo?![]()
Helt uinteressertAndre med meg som gleder seg til i kveld?![]()
Helt genialtParkerte bilen på stasjonen og tok toget.
Tar ca 30 minutter med tog.
Siden jeg bor i sone 3 varer billetten 2 timer så kom meg frem og tilbake på samme billett
Hvor lang er du?
Stramme bukser her også om det er noen trøst![]()
Du er i overkant glad i å bade, er du ikke?Her maser jeg
Mye forskjelligHva har du kjøpt?![]()
He he joDu er i overkant glad i å bade, er du ikke?![]()