Junitråden!

Heldig du er med kort vei til Oslo❤️
Parkerte bilen på stasjonen og tok toget.
Tar ca 30 minutter med tog.
Siden jeg bor i sone 3 varer billetten 2 timer så kom meg frem og tilbake på samme billett

Jeg er for lang :(
Skulle ha en bukse, men alle var for korte :(
Og jeg har lagt på meg ganske mye på et år, så buksene mine er veldig stramme nå. Overvekt suger :p
Hvor lang er du?:)
Stramme bukser her også om det er noen trøst:P

Var litt gøy før i dag.
Var i Oslo for å levere en del av kjøkkenknivene mine for å få dem slipt opp.
Vil ikke at hvem som helst skal gjøre det siden enkelte av knivene mine er noe veldig gode kniver.
Hadde funnet en butikk som har spesialisert seg på kjøkkenkniver og har rykte på seg for å være veldig klinke.
De sliper også opp kniver, både maskinsliper, og håndsliper - noe som er viktig siden en av knivene mine må håndslipes.

Uansett, det er en veldig pratsom og hyggelig danske som driver butikken, han ble veldig taus når han kom til den siste kniven min...
Den anses visstnok for å være en av det beste kjøkkenknivene som finnes, de lages for hånd og i et veldig lite antall.
Han har vært på jakt etter en slik kniv til seg selv, og noen til butikken i over 2 år :)
Og het kommer lille meg med en i ryggsekken min, og jeg er ikke en gang profesjonell kokk :p
Gøy å ha noe som ikke alle har da:D
Men seriøst, slipe kniver i butikk??? Jeg har sånn elektrisk i skuffen jeg:P

Tok sjansen på ledig bord for å spise , vel det bar fullt så da dro vi hjem
Blæ

Hvor lang er du?:)
Stramme bukser her også om det er noen trøst:p

183. Det er ikke sååå langt, men alle buksene jeg finner er enten knappe i lengden eller for korte. Skulle ha lært meg å sy klær til meg selv tror jeg :P

Back
Topp