Junitermin i juligruppa?

Neena☆

Flørter med forumet
Mulig jeg er litt firkanta nå, men er det ikke slik at man skal forholde seg til den termingruppa hvor man faktisk har termin? Syns det er litt rart at folk som har termin mot slutten av juni skal være med her. Jeg skjønner at det er fordi at de føler seg så langt bak de andre i juni gruppa men det vil jo bare føre til at de som har termin i slutten av juli føler seg eeeenda lengre bak her. Noen må jo faktisk ha termin i slutten av månedene også.

Tror mere det kommer inn i det at de fleste går litt over termin som førstegangsfødene, og de vil ha samme gjengen med damene å forholde seg til under hele svangerskapet

Terminen blir jo også gjerne flyttet noen dager ved ultralyd, og da synes i alle fall jeg det er litt kjekt å ha en fot i begge gruppene, så man fra start blir litt kjent med de man får termin likt med. Men om det er et ønske om at man skal holde seg unna juligruppa fram til man evt blir flytta til julitermin, eller føder i juli, så kan jeg absolutt flytte meg over til kun juni. Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt på det som et problem, så om det er det, så bare ta meg vekk fra terminlista.

Tror mere det kommer inn i det at de fleste går litt over termin som førstegangsfødene, og de vil ha samme gjengen med damene å forholde seg til under hele svangerskapet
Man blir vel ikke "kasta ut" om man skulle føde over termin og dermed i neste måned? Det er jo ikke noe man kan styre. I min første termingruppe så var det jo flere som fødte både måneden før og måneden etterpå men det betyr jo ikke at de må bytte gruppe

Terminen blir jo også gjerne flyttet noen dager ved ultralyd, og da synes i alle fall jeg det er litt kjekt å ha en fot i begge gruppene, så man fra start blir litt kjent med de man får termin likt med. Men om det er et ønske om at man skal holde seg unna juligruppa fram til man evt blir flytta til julitermin, eller føder i juli, så kan jeg absolutt flytte meg over til kun juni. Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt på det som et problem, så om det er det, så bare ta meg vekk fra terminlista.
Syns ikke du skal flytte over, er trivelig med flere her :joyful:

Jeg har ikke noe imot det når det bare er snakk om en dag eller to, men når det nærmer seg en uke så syns jeg kanskje det blir litt drøyt? Men så klart, jeg vil ikke lage noen regler, bare høre litt hva andre tenker :)

Jeg personlig ser ikke problemet. Helt vanlig å føde både en uke eller to både før og etter termin. Syntes bare det er koselig med flere jeg - det flere det bedre :happy: Men jeg bøyer meg for flertallet jeg..

Er nok en del som vil få ny termin på oul, og noen av oss som er tidlig i juligruppa får kanskje termin i juni og motsatt for de som er sen i juni som kan få termin i juli. Så enn så lenge tar i alle fall ikke jeg av folk på terminlista :)

Vi kan evt ta en avstemning på det etter oul for den skjulte gruppa om det er sterke meninger rundt det. Men jeg syns det er fint at det er en del aktivitet her nå :)

Jeg ser ikke problemet jeg. Som flere sier, man går ofte over og etter oul blir jo terminen satt. Og jo fler, jo bedre :D

Neinei, du må ikke gå ut av juligruppa! Det er så trivelig å ha deg her og blir glad når jeg ser du poster ❤

Syns ikke du skal gå ut av juligruppa! Har ingenting å si om man føder i slutten av juni eller begynnelsen av juli :p

Du må forsette å være her :). Det er så trivelig å ha deg her :)

Jeg selv har selv menstermin 2 juli , men har alltid Fått ny termin på oul :). Så jeg er litt her og litt i juni gruppa :)

Syns ikke du skal flytte over, er trivelig med flere her :joyful:
Du må forsette å være her :). Det er så trivelig å ha deg her :)
Syns ikke du skal gå ut av juligruppa! Har ingenting å si om man føder i slutten av juni eller begynnelsen av juli :p
Neinei, du må ikke gå ut av juligruppa! Det er så trivelig å ha deg her og blir glad når jeg ser du poster ❤
Nå er dere så fine at jeg begynner å grine :Heartred

Jeg har fått termin 1.juli i noen apper, og 30.juni i andre. Så jeg er med på begge gruppene. Tenkte ikke på det som et problem egentlig? :oops:

Sorry kan godt trekke meg bort, har hengt i juni og juli gruppa. Jeg er usikker på termin pga usikker syklus lengde, og kan like godt havne i juli som juni med tanke på enn kan gå like godt over som kortere. Ikke vært på ul enda og fått justert termin.

tenkte jeg hadde noe å bidra med men skal ikke være hårsår....

Sorry kan godt trekke meg bort, har hengt i juni og juli gruppa. Jeg er usikker på termin pga usikker syklus lengde, og kan like godt havne i juli som juni med tanke på enn kan gå like godt over som kortere. Ikke vært på ul enda og fått justert termin.

Du må også bli igjen i juligruppa, vi vil gjerne ha deg her! ❤

Nei herlighet. Må selvfølgelig bare bli

Back
Topp