Junitermin i juligruppa?

Litt rart å sette grenser for kven som kan være kor! Me er mange som sniker både ett par mnd opp og ett par mnd ned:D opp kan ein hente kunnskap for det som kommer og ned kan ein kanskje dele litt kunnskap. Eg elsker når folk som er lengre sniker i vår termingruppe og kommer med verdifull informasjon ❤❤ dette er gravidforum, alle er jo gravide og i samme boks, om dei har termin då eller då liksom.. eg for min del er 2.Juni og kommer til å henge mykje i Mai, dei opplever jo alt før vår gruppe, gull verdt!:happy:

Jeg har ikke "offisielt" meldt meg inn her men med termin mot slutten av juni og igangsatt på maks overtid sist sniker jeg rett som det er her inne da jeg vet det er stor sannsynlighet for at jeg kan ende opp med julitermin. Hadde opprinnelig termin i mai før jeg mistet, titter innom mai hver dag, dog holder jeg meg unna den skjulte, selvom jeg ikke har mistet tilgang(regnet med det fjernet meg men må vel kanskje sende en mld:hilarious:) :confused005 tenker alle kan få være der de føler de hører hjemme.

Husker ifra de andre gruppene så føder vi svært ulikt... noen kommer til å få baby i mai med juli termin og noen i juni og noen juni termin i juli. Termin er en veiledende dato...

Jeg er fortsatt usikker på termin, men regner med tidlig juli engang.. Men hvis jeg får planlagt keisersnitt blir det kanskje juni da... Uansett kan jeg jo melde meg inn i den gruppen hvis det blir juni.. Men sånn generelt regner man vel ut fra termin(har både født til og etter termin før og hvis termin ligger tidlig/sent i mnd så er man jo litt i to grupper på en måte)! Jeg syns bare det er supert å dele erfaringer og snakke med andre i denne ventetiden :dummy:

Er nok en del som vil få ny termin på oul, og noen av oss som er tidlig i juligruppa får kanskje termin i juni og motsatt for de som er sen i juni som kan få termin i juli. Så enn så lenge tar i alle fall ikke jeg av folk på terminlista :)

Vi kan evt ta en avstemning på det etter oul for den skjulte gruppa om det er sterke meninger rundt det. Men jeg syns det er fint at det er en del aktivitet her nå :)
Hvordan fungerer det med den skjulte gruppa som folk nevner? *nybegynner* :oops:

Hvordan fungerer det med den skjulte gruppa som folk nevner? *nybegynner* :oops:
Etterhvert kan vi få en gruppe der bare vi som har tilgang til gruppen kan se innholdet til og delta :)

Okey går det automatisk at alle som er aktiv i gruppen får bli med?
Kopierte denne jeg ;)

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Back
Topp