Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HundTips til å få nabokatter til å slutte å bæsje over hele tomta vår? Jeg er så sinnsykt lei av at jeg ikke kan gå ut døra uten å tråkke i bæsj. HVER dag, FLERE katter så det er mange bæsjer om dagen.
Har prøvd pepper og edikk. Fungerer ikke. Er så lei at jeg har lyst til å grine. Hele tomta vår lukter kattebæsj.Hund
Ellers så er det jo div kjerringråd som appelsinskall og kanel. (Google ga meg denne listen: Katter liker ikke luften av peppermynte, sort pepper, citrus, eucalyptus, kanel, rosmarin, eddik eller lavendel.) eller sånne "katt deg vekk" remedier å få kjøpt.
Eller sprute vann på dem når du ser dem, men det fordrer at du ser dem, og det gjør du gjerne ikke.
En tidligere nabo hadde en boks ved blomsterbedet sitt som ga ut en høyfrekvent lyd når det var bevegelse ved den, det funka for blomsterbedet deres hvertfallTips til å få nabokatter til å slutte å bæsje over hele tomta vår? Jeg er så sinnsykt lei av at jeg ikke kan gå ut døra uten å tråkke i bæsj. HVER dag, FLERE katter så det er mange bæsjer om dagen.
Kan se om jeg finner noe lignende, men spørs om det kanskje blir dyrt når det gjelder hele HagenEn tidligere nabo hadde en boks ved blomsterbedet sitt som ga ut en høyfrekvent lyd når det var bevegelse ved den, det funka for blomsterbedet deres hvertfall![]()
Håper du finner ut av det, høres nasty ut.Kan se om jeg finner noe lignende, men spørs om det kanskje blir dyrt når det gjelder hele Hagen![]()
Det kan hende ja.. har også hørt at kaffegrut får kattene til å holde seg unna, hvis du legger ut litt der du finner avføring så skal de ikke komme tilbake til samme plassen sies det.Kan se om jeg finner noe lignende, men spørs om det kanskje blir dyrt når det gjelder hele Hagen![]()
Det er heeelt ille liksom. Alle husene i gata vår har katt, og alle kattene bruker Hagen vår som doHåper du finner ut av det, høres nasty ut.
Kan prøve kaffegrut, så langt har jeg prøvd eddik og pepper. Har sett ut som idiot mange ganger, løper rundt og jager katter hver gang jeg ser deDet kan hende ja.. har også hørt at kaffegrut får kattene til å holde seg unna, hvis du legger ut litt der du finner avføring så skal de ikke komme tilbake til samme plassen sies det.
Haha, verdt det om det virkerKan prøve kaffegrut, så langt har jeg prøvd eddik og pepper. Har sett ut som idiot mange ganger, løper rundt og jager katter hver gang jeg ser de![]()

Skjønner det rr kjedeligI går var jeg sterkt prega, deppa og lei meg og rett og slett tok det tungt, men jeg innser at jeg må suck it up og gå videre med livet, det faller ikke helt sammen pga en helg, det GJØR ikke det altså. Men, det var en litt VIKTIG helg, og det lar seg ikke så lett erstatte med en annen helg, for det var lit mange ting som må stemme. Menmen. Så ble et ikke det da.
Ok, jeg kommer til åtrenge sjokolade og chips og synes synd på meg selv, og det er egentlig innmari kjipt, men.... ja. Være voksen.
Takk.Skjønner det rr kjedelig
Håper du får kost deg littDagstur til dk med frøkna og mammahadde glemt hvor slitsomt det var
![]()