Junimammaenes bursdager!

7 mars

OPPDATERT!

Januar

06. mammatil2Venternr3
13. Inemor
18. Limitless

Februar
08. Mammaen til J <3
11. 3gutterog1hemlighet

Mars
07. *Lindus**
15. FruVanElden
29. candleburn

April
12. Lillelottaa
25. Kine1987

Mai
22. Goldenchild
29. Spent1984

Juni
20. NcI88
26. Sienna
26. Bkno7237762

Juli
08. Nordogsør
15. hege 89
25. Frøkenharepus
30. Mummmimamma

August
10. kulielsker90
14. Leæna
21. Lykkeknøttet <3
31. Frisøren87

September02. eje198410. Gladeseien
11. 2014baby<3
17. Stine_S

17. Lille Trille
23. STIERIE
25. Nocturne82

Oktober

08. KMB1990
19. mana

November
01. Bazinga
06. Lille Ris
26. mamihe

Desember
06. nr3juni2014<3
19. Stoltmor90

7 oktober

1 januar :)

Da er endelig redigeringsfunksjonen min endelig tilbake, så heretter blir oppdateringene gjort på hovedinnlegget :)

Jeg har bursdag 12. januar :)

Sent from my iPhone using BV Forum

29 mars ( mamma hadde termin 4 mars! )

wæææ, hjelpes ! Mamma hadde termin i slutten av august, og jeg kom 16 september. Snakk om å ta ordet overtid alt for langt..
Når mamma gikk med meg så var hun bekymret for meg siden hun hadde gått så lenge over tiden, men hun måtte vente til over helgen før de eventuelt satt henne i gang, for sånt gjorde de ikke i helgene.

19.juli blir jg 26

wæææ, hjelpes ! Mamma hadde termin i slutten av august, og jeg kom 16 september. Snakk om å ta ordet overtid alt for langt..
Når mamma gikk med meg så var hun bekymret for meg siden hun hadde gått så lenge over tiden, men hun måtte vente til over helgen før de eventuelt satt henne i gang, for sånt gjorde de ikke i helgene.

ja det er helt vilt, er bare 25 år siden, så var snart 1 mnd på overtid, jeg var mer død enn levende, morkaka var inntørka, null næring igjen, navlestrengen var jeg godt innsurra i, generelt veldi dårlig.
min mor har hatt 3 typer fødsler, overtid, førtid og på tiden, jeg fødte før så satser på det igjen.

ja det er helt vilt, er bare 25 år siden, så var snart 1 mnd på overtid, jeg var mer død enn levende, morkaka var inntørka, null næring igjen, navlestrengen var jeg godt innsurra i, generelt veldi dårlig.
min mor har hatt 3 typer fødsler, overtid, førtid og på tiden, jeg fødte før så satser på det igjen.

Å kjære vene. Skjønner ikke at det er mulig. Det skulle jo ikke vært lov da heller.
Her gikk jeg selv på overtid sist, og er sikker på at det skjer denne gangen også. Skummelt :(

Å kjære vene. Skjønner ikke at det er mulig. Det skulle jo ikke vært lov da heller.
Her gikk jeg selv på overtid sist, og er sikker på at det skjer denne gangen også. Skummelt :(

nei det var vist ganske så panisk på slutten, fikk tips om så mye rart, alt fra sengehygge til å kjøre fjellveier, løpe, hvem f... klarer å løpe når du er i det stillet?
ja, hun skulle settes i gang, men da fikk jeg nok og fødselen begynte. det var mer ved stripping og røsking innvvendig før...

nei det var vist ganske så panisk på slutten, fikk tips om så mye rart, alt fra sengehygge til å kjøre fjellveier, løpe, hvem f... klarer å løpe når du er i det stillet?
ja, hun skulle settes i gang, men da fikk jeg nok og fødselen begynte. det var mer ved stripping og røsking innvvendig før...

Haha, det er jo slike ting gravide prøver 2-3 uker FØR termin nå til dags :p
Samme med mamma, hun skulle settes i gang etter helgen, men jeg kom av meg selv den helgen.

Haha, det er jo slike ting gravide prøver 2-3 uker FØR termin nå til dags :p
Samme med mamma, hun skulle settes i gang etter helgen, men jeg kom av meg selv den helgen.

ja nå til dags ja, tror vi er blitt veldi bortsjemte, blir lei å da vil vi ikke mer hehe
nei ungen kommer den kommer =) men overtid er skummelt ja.

ja nå til dags ja, tror vi er blitt veldi bortsjemte, blir lei å da vil vi ikke mer hehe
nei ungen kommer den kommer =) men overtid er skummelt ja.

Haha, ja.
Men jeg tror heller ikke det er meningen at babyen skal ligge der i 41-42 uker. Jeg kjenner til alt for mange som har mistet babyene sine rett og slett fordi de har gått for mange dager over termin. Og det er kjempeskummelt.

Back
Topp