2014baby<3
Andre møte med forumet
11 September
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
29 mars ( mamma hadde termin 4 mars! )
wæææ, hjelpes ! Mamma hadde termin i slutten av august, og jeg kom 16 september. Snakk om å ta ordet overtid alt for langt..
Når mamma gikk med meg så var hun bekymret for meg siden hun hadde gått så lenge over tiden, men hun måtte vente til over helgen før de eventuelt satt henne i gang, for sånt gjorde de ikke i helgene.
ja det er helt vilt, er bare 25 år siden, så var snart 1 mnd på overtid, jeg var mer død enn levende, morkaka var inntørka, null næring igjen, navlestrengen var jeg godt innsurra i, generelt veldi dårlig.
min mor har hatt 3 typer fødsler, overtid, førtid og på tiden, jeg fødte før så satser på det igjen.
Å kjære vene. Skjønner ikke at det er mulig. Det skulle jo ikke vært lov da heller.
Her gikk jeg selv på overtid sist, og er sikker på at det skjer denne gangen også. Skummelt
nei det var vist ganske så panisk på slutten, fikk tips om så mye rart, alt fra sengehygge til å kjøre fjellveier, løpe, hvem f... klarer å løpe når du er i det stillet?
ja, hun skulle settes i gang, men da fikk jeg nok og fødselen begynte. det var mer ved stripping og røsking innvvendig før...
Haha, det er jo slike ting gravide prøver 2-3 uker FØR termin nå til dags
Samme med mamma, hun skulle settes i gang etter helgen, men jeg kom av meg selv den helgen.
ja nå til dags ja, tror vi er blitt veldi bortsjemte, blir lei å da vil vi ikke mer hehe
nei ungen kommer den kommer =) men overtid er skummelt ja.