Da blir det kjekt å følge med på hverandre fremover! Er det første eller?Samme som meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det kjekt å følge med på hverandre fremover! Er det første eller?Samme som meg
Ja, spennende med andre som ligger likt an det er nr 2, for deg og?Da blir det kjekt å følge med på hverandre fremover! Er det første eller?
Jeg leste litt oppover tråden og såg at det var din nr to... spør før jeg faktisk har settJa, spennende med andre som ligger likt an det er nr 2, for deg og?
Så spennende da! da skjønner han nok litt mer av å bli storebror enn gutten vår. Han er straks 9 måneder..Jeg leste litt oppover tråden og såg at det var din nr to... spør før jeg faktisk har sett
Ja, det er min nr to. Har en gutt som er 2 år i november,- så føler virkelig det var på tide med en til nå
Så spennende da! da skjønner han nok litt mer av å bli storebror enn gutten vår. Han er straks 9 måneder..
Endret... ellers så er det som sagt ikke så farlig med en dag fra eller til.. de fleste blir justert på OULJeg må endre terminen min ser jeg... Jeg har jo skrevet inn unnfangelsen på en amerikansk nettside, og den tror jeg regner 40 dager. Så ny foreløpig termin blir 11. juni!
Jeg ser deg jeg.. siste på 1 juni... iallefall før jeg har oppdatert videre nåSer ikke meg... Setter du meg opp på 1. Juni?
Jeg ser deg jeg.. siste på 10 juni...Jeg ser ikke meg?