Junijentenes Termintråd !

Ja, spennende med andre som ligger likt an :) det er nr 2, for deg og? :)
Jeg leste litt oppover tråden og såg at det var din nr to... spør før jeg faktisk har sett :P
Ja, det er min nr to. Har en gutt som er 2 år i november,- så føler virkelig det var på tide med en til nå :D

Jeg leste litt oppover tråden og såg at det var din nr to... spør før jeg faktisk har sett :p
Ja, det er min nr to. Har en gutt som er 2 år i november,- så føler virkelig det var på tide med en til nå :D
Så spennende da! :) da skjønner han nok litt mer av å bli storebror enn gutten vår. Han er straks 9 måneder.. :P

Så spennende da! :) da skjønner han nok litt mer av å bli storebror enn gutten vår. Han er straks 9 måneder.. :p

Ja, håper han gjør det! Gleder meg til magen kommer så vi kan begynne å snakke med han om det. Navler er for tiden det store i livet! ( :P) - så det skal bli spennende!
Kjekt med to tette også da. Hadde kroppen min tillatt det hadde vi også gjort det :)

Jeg må endre terminen min ser jeg... Jeg har jo skrevet inn unnfangelsen på en amerikansk nettside, og den tror jeg regner 40 dager. Så ny foreløpig termin blir 11. juni! :)
Endret... ellers så er det som sagt ikke så farlig med en dag fra eller til.. de fleste blir justert på OUL

Jeg kom opp rett etter jeg hadde skrevet d, så trudde du hadde sett at eg etterlyste meg:) uanz, e på plass nå :)

Jeg kan fjernes (fra 14. Juni).
Har fått bekreftet en SA.

Back
Topp