Junijentenes Termintråd !

JuniSpire

Glad i forumet
NY TERMINLISTE ER LAGET---- DENNE VIL IKKE BLI OPPDATERT !!!


Tenkte det var på tide med en liten termintråd..
Tenker vi bruker den terminen vi har regnet oss til selv... og så vil det nok justeres både ene og andre veien etter OUL.. ! MEN fint om vi holder oss til den første datoen som ble oppgitt.. Det spiller liten rolle om man justerer denne listen 1 dag frem eller tilbake...

Først når vi kommer til OUL oppdaterer vi datoen!

Skriv inn under så skal jeg oppdatere :)

Mai:
28 - Happiness32
31 - Silha90

Juni:
1 - Puselus - AncaLaBlanca - BMC - matr - trla - Groot - I & T - Birjit - bettan21 - mom2b3
2 - LilleTrampePus - Junimor - Sukkertøy - Juniblomst
3 - puzecath - Soljemor1 - Mammabjørn - VenterPåDeg - Juni_liten89 - Mina
4 - JuniSpire - Xtina87 - Minijuni87 - junibønne - Kålormen - FrkAnnie - Elinor - Xerox
5 - **Jeanette** - gryh - Junifrø - Lofotpia - Karin <3 - Marthemorsept2014 - JaaaBaby <3
6 - Katinka - Putetrekk - SB93 - Lore - Mamma-03-06-13-16 - linquita - Eds:) - mamsen123 - -B-
7 - MartineM - frkreal - Majerr89 - JOElisabeth - Aglais - Izzymino - Stinem88 - AlleGodeTingErTre - jularo90 - Panamama - EVWI
8 - Frk-fryd - Heihei90 - Belle58 - Starfish
9 - MammaIda - Starlen - TiaMine - <3Sebastian09Nicklas14Spirejuni16<3 - Marthemorsandres
10 - Vidorra - BabyMama - Gleder meg :) - CHG - Juni16 - DunDiDun - T1988
11 - ~Lykkeliten~ - lillemy21 - Lykke_2013_2016 - Lulu89 - Emc4812 - Desembermamma2014 - Freya - Junifamilien
12 - Bluebelle - BollaPinnsvin - Ønskebarnet2016 - GTgirl - nette - Laure - Julia
13 - *Gracie*- Verpehøna - Student911 - fireblirtilfem - Augustbarn-83 - 2012og2016<3 - Moccamint - Anili - JuniBaby16 - Snorkfrk - MarenS
14 - Ja9cke - Elisabetti - JuniMamma16
15 - LeneB - Uglybetti - xmissx
16 - Anelim - LiHaLo - Carolineisabelle - Sommerbarn_nr2 - Antonetteb94
17 - JuniBaby2016 - Nr2iJuni - Solalala - Barris - Dobbellykke2016 - Hanan - Chaantii - Førstegangsijuni
18 - Stine_s - ssolvei2 - Fru_Barvik - lykkelig89 - Olava83 - Juninurk<3 - makko87
19 - Kisseypooh - Brannmann_Sam - Kris10n1706 - Wardruna - Kath3ne
20 - Noora27 - Pilot - Theo - *Krusedullen* - Peanøtten - Saccoline - Friggis - Tullemoren - Snart4barnsmamma - Suvana
21 - larssiin - Sørlandsjente85 - Røyskatt89 - Tomine7 - MammaSN - alvvays - Nalim
22 - **Poppy** - Thers - Juni2016<3 - Linn123 - væren91 - Andrea091
23 - Lillefrø123 - Svane92 - Cicilie1995 - Jegviljegvilmenvifårdetikketil - FrøkenHelstUte
24 - Sanndy - Maesmo24 - Taksvale - Lykke 3 - LilleMari - Lillemirakel<3 - Sankthansbaby16
25 - Storkene - Juni77 - Mikaela - SpentFru - Morph
26 - LHH - Sandra88 - Flurri - Alyssa - Junilykke6 - Gudle i magen - T1988
27 - *Sarah* - Svirre82 - Håper30 - lillejuni16 - Lilleanda - Prøver90 - Junibaby16
28 - Melodia - IVFogspent - østsal - junibebi89 - Monica96 - Juni_Baby - Bibbi83
29 - AFA - Anja91 - aska83 - LilleTuppa - Berin
30 - ClarySage - Håper_på - *Blenda* - MammaMaritaTilNoa - babymama81 - Christine-mor - Spent-mamma:)

JULI
1 - Steinbukken90
2 -
3 - mini#2

Oppdatert 23/11 - la til en statistikk over våre antatte termindatoer...( M = Mai og J = Juli, dagene representerer juni )

Som dere ser er det 13. juni flest antar at de har termindato.. mens 2. juni er datoen færrest har beregnet termindato...
Blir spennende å sammenlikne denne med OUL :)
Skjermbilde.JPG
 
Last edited:
3. juni :)
 
I dag har jeg lastet ned diverse apper, og aller sier forskjellig termindato! Hvilken kalkulator er mest riktig å gå for frem til jeg får termin fastsatt ved ul?:)
 
I dag har jeg lastet ned diverse apper, og aller sier forskjellig termindato! Hvilken kalkulator er mest riktig å gå for frem til jeg får termin fastsatt ved ul?:)

Jeg har tatt utgangspunkt i babyverden sin. Årsaken til at du får forskjellig termin er fordi noen regner kortere sv.skap :) noen er 280 dager, 282 dager og bv sin er vel 283 som er norsk standard, om ikke jeg tar helt feil?
 
Jeg har tatt utgangspunkt i babyverden sin. Årsaken til at du får forskjellig termin er fordi noen regner kortere sv.skap :) noen er 280 dager, 282 dager og bv sin er vel 283 som er norsk standard, om ikke jeg tar helt feil?

Jeg har babygruppen sin app, og den sier at norsk standard er 282 dager, så hvem skal man stole på? Litt irriterende, hehe :p
 
Jeg har babygruppen sin app, og den sier at norsk standard er 282 dager, så hvem skal man stole på? Litt irriterende, hehe :p


den jeg bruker også;) jeg bruker alltid få tr på besøk på søndager, men i kalenderen min har jeg faktiske notert meg mandag sist, så nå er jeg litt usikker på hva som bor mest riktig, men skitt au. Tørr jeg bare går for 1.6 så langt, så endres det vel sikkert på ul?:)
 
den jeg bruker også;) jeg bruker alltid få tr på besøk på søndager, men i kalenderen min har jeg faktiske notert meg mandag sist, så nå er jeg litt usikker på hva som bor mest riktig, men skitt au. Tørr jeg bare går for 1.6 så langt, så endres det vel sikkert på ul?:)

Selv har syklusene mine vekslet mellom 26 og 28 dager, så skal ikke være lett. Vi får vel et ordentlig svar på ul ja :)
 
Back
Topp