Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjerne det..Kanskje noen som har jevnere tilgang til pc kan ta på seg jobben? Jeg orker ikke, nok med å være tilgangsansvarlig![]()
Det var ikke for å ta fra deg jobben altsåGjerne det..
Jeg har tilgang på mange pc-er altså...men bruker bare padden i det dagligeDet var ikke for å ta fra deg jobben altsåbare tenkte det kunne være greit for deg å slippe siden du ikke har tilgang på pc utenom jobb, kan jo være du blir enda lengre sykemeldt
![]()
Hvis du vil slippe så kan jeg godt ta det? Men det er opp til deg!Jeg har tilgang på mange pc-er altså...men bruker bare padden i det dagligeorker ikke dra frem PC etter jeg fikk Pad
![]()
Haha, der orka ikke jeg heller frem til jeg ble tilgangsansvarligJeg har tilgang på mange pc-er altså...men bruker bare padden i det dagligeorker ikke dra frem PC etter jeg fikk Pad
![]()
Ville ikke vite kjønn?Oul gikk supert, og ny termin ble 29. maijeg holder meg allikevel i denne gruppen
![]()
Bare ta det duHvis du vil slippe så kan jeg godt ta det? Men det er opp til deg!![]()
Da ordner jeg en sånn liste nå.Bare ta det du
Men jeg syntes vi skal ha med vår termin, oul og kjønn...gutt jente ukjent eller noe sånt
Ville ikke vite kjønn?![]()
Du finner den nye termintråden her: Junijentenes terminliste (ny)Åh, jo! Glemte jeg å skrive det! Jente! Vår jente nr 2. Like stas med oul denne gangen som på barn nr en![]()
Så gøy! Helt enig, like stas! Jente her også : D Gratulerer!Åh, jo! Glemte jeg å skrive det! Jente! Vår jente nr 2. Like stas med oul denne gangen som på barn nr en![]()
Så gøy! Helt enig, like stas! Jente her også : D Gratulerer!![]()

Jeg har også oul 6 januarJeg er så spent, OUL 6 januar!!! Skviiik! :-D får se om terminen blir flyttet noe på da. 5 juni sa jordmor på første kontroll.... anyways, jeg oppdaterer pånye tråden etter OUL på onsdag. :-D godt nyttår til dere alle!