Sommerbarn_nr2
Andre møte med forumet
16. Juni 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så trist å høre. Tror du bør vente iallfall til du er ferdig å blø. Jeg ville kanskje målt hcg i blod for å se om deg er ute. Det kan sitte i en stund, og hos noen går det langsomt nedover mot slutten.Heidet ser desverre ut til at jeg hadde en spontanabort i går, altså uke 8. Hvor lang tid bør jeg vente før jeg kan sjekke med en graviditetstest?
Jeg blødde bare i ca 20 min i går. Blør ikke nå lengre :SSå trist å høre. Tror du bør vente iallfall til du er ferdig å blø. Jeg ville kanskje målt hcg i blod for å se om deg er ute. Det kan sitte i en stund, og hos noen går det langsomt nedover mot slutten.
Har du vært hos lege og fått bekreftet at det er en abort?Jeg blødde bare i ca 20 min i går. Blør ikke nå lengre :S
Hun endrer ikke før etter oul da det er den terminen vi skal forholde oss til uansettJeg har fått endret termin til 10. juni!håper du kan endre den!
Nei jeg snakket bare med legen over tlf som sa at det mest sannsynlig var en SA, og at det bare måtte gå sin gang.Har du vært hos lege og fått bekreftet at det er en abort?
Om du har blødd i tjue minutter var det en litt rask slutning syns jeg. Hvor langt på vei skulle du vært? Har du fremdeles positiv test?Nei jeg snakket bare med legen over tlf som sa at det mest sannsynlig var en SA, og at det bare måtte gå sin gang.