Junijentenes Termintråd !

Kan flytte meg til den 12 juni :)

29.juni

2 juli :-) fikk 3 uker før sist, og regner ikke med å gå til termin denne gangen heller.

Hei:) det ser desverre ut til at jeg hadde en spontanabort i går, altså uke 8. Hvor lang tid bør jeg vente før jeg kan sjekke med en graviditetstest?

Hei:) det ser desverre ut til at jeg hadde en spontanabort i går, altså uke 8. Hvor lang tid bør jeg vente før jeg kan sjekke med en graviditetstest?
Så trist å høre. Tror du bør vente iallfall til du er ferdig å blø. Jeg ville kanskje målt hcg i blod for å se om deg er ute. Det kan sitte i en stund, og hos noen går det langsomt nedover mot slutten.

Så trist å høre. Tror du bør vente iallfall til du er ferdig å blø. Jeg ville kanskje målt hcg i blod for å se om deg er ute. Det kan sitte i en stund, og hos noen går det langsomt nedover mot slutten.
Jeg blødde bare i ca 20 min i går. Blør ikke nå lengre :S

Jeg har termin 18.juni!

Jeg har fått endret termin til 10. juni! :) håper du kan endre den!
Hun endrer ikke før etter oul da det er den terminen vi skal forholde oss til uansett :)

Nei jeg snakket bare med legen over tlf som sa at det mest sannsynlig var en SA, og at det bare måtte gå sin gang.
Om du har blødd i tjue minutter var det en litt rask slutning syns jeg. Hvor langt på vei skulle du vært? Har du fremdeles positiv test?

Back
Topp