Junijentenes skravletråd :)

Smakssansen er sykt forsterka, alt smaker og lukter mer. Flere?

Merker veldig godt at mat og lykter jeg liker til vanlig plutselig er helt forferdelig!!
Blandt annet lukter kaffe helt forjævlig, og salt potetgull smaker ufyselig! Samme med sjokolade. Ganske greit egentlig, hehe

Skulle hatt en egen klagetråd her inne :p
Jeg skal i hvert fall klage litt nå! Er så jææævli kvalm! Tør ikke røre meg, men må dra på jobb om 10 min! Spent på hvordan den kjøreturen blir...

Skulle hatt en egen klagetråd her inne :p
Jeg skal i hvert fall klage litt nå! Er så jææævli kvalm! Tør ikke røre meg, men må dra på jobb om 10 min! Spent på hvordan den kjøreturen blir...
Uff.. Stakkars!!
Er så kvalm at det eneste jeg orker er å lukke øynene, det resulterte i en time søvn. Nå sier fornuften at jeg må spise, men magen vrenger seg :(

Jeg har vært sånn merkelig uggen store deler av dagen i dag, som en klump i hals/bryst.

Jeg syntes forøvrig at enkelte ting lukter veldig, og det er mye mat jeg ikke har lyst på lengre.
Sjokolade
Kylling
Potetgull
Yougurt/kesam

Eksempler på ting jeg ikke hadde orket tanken på.

Men er ikke kvalm vil jeg påstå, mer uggen med sånne bølger av kvalme.
er bare 5+6 nå da.

Jeg sov så dårlig i natt, så er stupp trøtt.
Men skal holde meg, trene litt og så legge meg tidlig.

Andre som sover dårlig for tiden?

Jeg også :) Den forstetter jo lenger for noen såklart, og jeg er kvalm innimellom fremdeles (9+6) men toppene nå når ikke en gang bunnen av slik det var i uke 7 feks.
Jeg er like dårlig som jeg har vært nesten hele tida.. Et par bra dager innimellom, men sånn som på lørdag så fikk jeg ikke i meg noen verdens ting omtrent, alt kom bare opp igjen :(
Håper det bedrer seg snart!

Hater å kaste opp, men tar lett en oppkastrunde hver morgen for å slippe kvalmen resten av døgnet :p

Måtte stå opp igjen og spise!ekstremt sulten og ingenting frister. Men hadde en Fjordland med pasta og kjøttboller som jeg endte opp med å lage meg. Det funket. :D

Spørsmål til dere jenter:

Skal eller ikke? Ta hcg prøve i morgen. Kanskje på tide å møte angsten som legen sa og slappe av og nyte .... Jævla angst som kommer på kvelden -.-

Spørsmål til dere jenter:

Skal eller ikke? Ta hcg prøve i morgen. Kanskje på tide å møte angsten som legen sa og slappe av og nyte .... Jævla angst som kommer på kvelden -.-
Det er veldig deilig når man klarer å legge det der fra seg, og bare slappe av. Men om det ikke går så kan jo hcgmåling være god trygging. Men husk at jo lengre man kommer, jo tregere dobles hcgen, og vips kan det fort gi litt ekstra grubling istedenfor. Du må nesten kjenne på det selv :)

Det er veldig deilig når man klarer å legge det der fra seg, og bare slappe av. Men om det ikke går så kan jo hcgmåling være god trygging. Men husk at jo lengre man kommer, jo tregere dobles hcgen, og vips kan det fort gi litt ekstra grubling istedenfor. Du må nesten kjenne på det selv :)
Jeg tar en siste :) da kan jeg slappe av ❤️

Jeg er fremdeles gravid <3 blødningen skyldes en polypp som sitter i livmorhalsen.. Skal tilbake på sjekk og ul om 4 uker. GU ville ikke fjerne den pga str var litt stor. Så jeg må regne med å blø fremover!

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    600,2 KB · Visninger: 9
Jeg begynner å bli en forvirret og isolert, sykemeldt dame. Våkna i dag med en sånn veldig julestemning. Har igrunnen nytt det, og tok til og med rødbeter på leverposteien for anledninge. Og så! Utenfor huset kommer det løpende barn i fintøy! Penbukser, skjorter, sløyfe i halsen. Hva er dette!? Er det jul likavel? Hahaha :D Jeg er ei skrulle! Men hva skjer med barna i pentøy? Det er onsdag sant? Ingen ferie på gang? Gir meg ende over :p

Jeg begynner å bli en forvirret og isolert, sykemeldt dame. Våkna i dag med en sånn veldig julestemning. Har igrunnen nytt det, og tok til og med rødbeter på leverposteien for anledninge. Og så! Utenfor huset kommer det løpende barn i fintøy! Penbukser, skjorter, sløyfe i halsen. Hva er dette!? Er det jul likavel? Hahaha :D Jeg er ei skrulle! Men hva skjer med barna i pentøy? Det er onsdag sant? Ingen ferie på gang? Gir meg ende over :p
Haha, er onsdag ja, og enda en stund til jul :p kanskje de skulle ha fotografering på skolen?

Haha, er onsdag ja, og enda en stund til jul :p kanskje de skulle ha fotografering på skolen?
Kanhende det! Vanligvis når skoleunger eller andre barn kommer forbi her på dagtid er det fordi de har gym og skal ut i skogen. Kanskje de ikke har fått med seg at det er nedgangstider, og slengt seg på sånn der oljebransjegymtøy.

Kanhende det! Vanligvis når skoleunger eller andre barn kommer forbi her på dagtid er det fordi de har gym og skal ut i skogen. Kanskje de ikke har fått med seg at det er nedgangstider, og slengt seg på sånn der oljebransjegymtøy.
Hahaha, kanskje det ja :p

Back
Topp