(^^,)..Junijentenes Hobbytråd..(,^^)

Jeg liker å sy, men er litt for kritisk til mitt eget arbeid, liker når ting går fort og elsker å "ta snarveier" og da pleier resultatet å bli deretter. Men kjekt er det :)

Jeg lagde meg faktisk en hobbyside på fb natt til i dag! Og den har allerede over 150 likes! :D woho!!! :D

Hvis noen vil ta en titt kaller jeg den Lindas Eventyrland :D Ikke så mange kaker der enda, men jeg baker støtt så det kommer nok en ny kake så godt som hver helg :))

Fy søren så fin og imponerende den kaka med den lille babyen på!! :D

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Tusen takk :D Det var til "fadderbarnet" mitt sin navnefest <3

Jeg strikker og hekler :) Men det har ikke blitt så mye nå på en stund pga skole :/

Last edited:
Jeg har en fin liten hobby - men røper jeg den er det stor sjangs for at jeg røper meg selv, så lar den ligge litt til :-)

Min hobby sier seg vel egentlig selv......jeg strikker mye :-)

Jeg hekler :)
Babyluer, ugleluer, babybooties og tepper er en hit.
Skal prøve meg på en vognleke når jeg er ferdig med teppeprosjektet jeg holder på med :)

Jeg strikker litt. Blir mest babytepper, sokker, luer, votter for det er såpass enkelt, men i det siste har jeg fått litt mer forståelse for strikkeoppskrifter, så håper jeg kan strikke noe litt mer avansert (genser, bukser o.l.). Og i baby/barne-størrelser burde det gå ganske fort ;) Men det hadde vært stas å kunne strikket seg en egen Fanakofte elle Mariusgenser eller noe sånt *drømme*

Vil gjerne lære meg å hekle også.

Og så scrapper jeg litt kort til bursdager, bryllup, dåp, jul osv. :)

Akkurat nå strikker jeg knesokker til mor <3
De er i alpakka og nylon, og blir bare såå deilige! Har nesten lyst til å bare beholde de selv :-)
ImageUploadedByBV Forum1382037230.648692.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1382037209.800246.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1382037209.800246.jpg
    80,4 KB · Visninger: 11
Back
Topp