(^^,)..Junijentenes Hobbytråd..(,^^)

Tusen takk :D :D

Imponert over alt dere lager! Selv er jeg glad i håndarbeid. Det går veldig i bølgedaler hva jeg holder på med, men det veksler mellom strikking, litt hekling, hårspennelaging, smokkesnorlaging, og sying. Må liksom ha noe å drive med på kvelden etter at jentene har lagt seg, som en avkobling :)

Så fin!

Fikk nesten litt julestemning jeg nå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk :) jeg kan vel kanskje avsløre at jeg gleder meg litt til å pynte til jul:P selv om det er litt tidlig ennå :p

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg lage stygge kaker frem til for 2 år siden :D Men da vesla mi skulle feire sin første bursdag bestilte jeg bittelitt på ebay, og poff så var jeg hekta!!

Koselig at dere liker dem :D

De var sykt fine :D Skulle ønske jeg kunne lage kaker på den måten og :D

Jeg har lyst til å strikke vognteppe, så tenker å begynne med det etter uke 12 :)
Det kunne jeg tenkt meg også, i mariusmønster:) er ikke så flink til å strikke da, men skal nok få det til allikevel:)

Så flinke dere er :)
Flotte kaker!
Flott dørkrans (sann vil jeg også lage!)
Og så koselig med strikkeprosjekter :)

Jeg gjør litt av alt jeg føler jeg. Strikker litt, maler litt, hekler litt.. Men det er virkelig LITT av alt og da.

Er verdensmester i å begynne på noe og ikke fullføre.

Jeg lagde meg faktisk en hobbyside på fb natt til i dag! Og den har allerede over 150 likes! :D woho!!! :D

Hvis noen vil ta en titt kaller jeg den Lindas Eventyrland :D Ikke så mange kaker der enda, men jeg baker støtt så det kommer nok en ny kake så godt som hver helg :))

Back
Topp