Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fikk ideen på denne siden her http://moseplassen.com/2010/10/slik-binder-du-en-krans/Den var kjempefin! Hvordan laget du den? Er det vanskelig. Kunne godt tenke meg å ha en sånn på døren her også.
takk<3Knallfin ble den
Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3
Takk jeg kan vel kanskje avsløre at jeg gleder meg litt til å pynte til jul selv om det er litt tidlig ennåSå fin!
Fikk nesten litt julestemning jeg nå.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg lage stygge kaker frem til for 2 år siden Men da vesla mi skulle feire sin første bursdag bestilte jeg bittelitt på ebay, og poff så var jeg hekta!!
Koselig at dere liker dem
Det kunne jeg tenkt meg også, i mariusmønster er ikke så flink til å strikke da, men skal nok få det til allikevelJeg har lyst til å strikke vognteppe, så tenker å begynne med det etter uke 12
Det kunne jeg tenkt meg også, i mariusmønster er ikke så flink til å strikke da, men skal nok få det til allikevel
Wow, de var fine! Jeg eier ikke talent til slik...Jeg er veldig glad i å bake kaker!
Dette er et par av mine siste:
Den var kjempefin
jeg har skikkelig lyst til å teste ut en sånn enJeg strikker heeele tiden!
Det jeg holder på med nå, er et skjerf i 100% ull, på knittingLoom
Vis vedlegget 33974
Og disse tova vottene ble jeg nettop ferdige med. De er i 100% islandsk ull, i NEON roooosaaaa
Vis vedlegget 33975
jeg har skikkelig lyst til å teste ut en sånn en