Egentlig ikke jeg heller..hehe kanskje , men tror ikke det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig ikke jeg heller..hehe kanskje , men tror ikke det
Ja, sikkert det luresteHehe...er nettopp det det blir
Får nok ta til takke med han som allerede er her![]()
Haha, fikk litt fnatt selv!Uff....ikke si sånn![]()
Er du alltid så tidlig ute?Er faktisk begynt å tenke på julegaver jeg også![]()
Ja, har det for vane å begynne på sommeren hvert år. Herlig å være ferdig med julehandelen i oktober.Er du alltid så tidlig ute?
Ja det er jeg faktiskEr du alltid så tidlig ute?
Deilig det da! Jeg sier hvert år at jeg skal være tidlig ute, men greier det aldri. Eller.. I fjor var jeg ferdig i begynnelsen av desember og da var jeg veldig fornøyd med meg selvJa det er jeg faktisk
Ja det er veldig deilig synes jegDeilig det da! Jeg sier hvert år at jeg skal være tidlig ute, men greier det aldri. Eller.. I fjor var jeg ferdig i begynnelsen av desember og da var jeg veldig fornøyd med meg selv![]()
Så lenge man kjøpe noe man vet de liket er det ikke problem å starte tidligi begynnelsen av november var jeg, mest på vegne av ungene mine, ikke helt happy med at store deler av slekta var ferdigf med gavene i oktober, senest. Nemlig uten å¨nevneverdig spørre dem hva de ønsket seg til jul. Så her kom lekekatalogene, og de laget ønskelister.... og alle var ferdige å handle!
Ikke lenge igjen nå neiSnart jul jo![]()
![]()
HeldigvisIkke lenge igjen nå nei