Det er det.Mange milepæler å se fram til for deg![]()
Og jeg gleder meg. Nyte dette svangerskapet, det er etter planen det siste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det.Mange milepæler å se fram til for deg![]()
God å høre, søtaNeida, fingrene har det bra
Er sååå glad det endelig ble full klaff for dereDet er det.
Og jeg gleder meg. Nyte dette svangerskapet, det er etter planen det siste
Takk for detEr sååå glad det endelig ble full klaff for dere
Nyt hver eneste dag!!
De skal jeg tenke på tidlig i år!Helt sykt! Tenk at halve året snart har gått! Ikke lenge til vi må tenke på julegaver igjen jo! ;D
Å Herregud, der sa du no!! Jeg venter i slutten av november og vil heller ikke bruke første barseltida mi på gavestress. Haha! Takk for den! Får prøve å begynne tidlig jeg og da!De skal jeg tenke på tidlig i år!
Termin to uker etter jul, lite akruelt at jeg skal fly høygravid med et trolig ganske dårlig bekken på butikkene!!
Du bør definitivt være tidlige da, jaÅ Herregud, der sa du no!! Jeg venter i slutten av november og vil heller ikke bruke første barseltida mi på gavestress. Haha! Takk for den! Får prøve å begynne tidlig jeg og da!![]()
Å Herregud, der sa du no!! Jeg venter i slutten av november og vil heller ikke bruke første barseltida mi på gavestress. Haha! Takk for den! Får prøve å begynne tidlig jeg og da!![]()
Så deilig å få hjelp med det daHehe, fikk i november i fjortidlig i mnd da men veldig glad for alle gavene mi søster fikset for meg
![]()
Reiser snart på ferie med halvfulle kofferter, så kan jo faktisk få handla litt allerede om ei ukeDu bør definitivt være tidlige da, ja
Synes du skal bli gravid og opptatt med ny baby jegNoen må jo være der også![]()
Uff....ikke si sånnHelt sykt! Tenk at halve året snart har gått! Ikke lenge til vi må tenke på julegaver igjen jo! ;D
Haha, det kommer aldri til å skje, snuppaSynes du skal bli gravid og opptatt med ny baby jegså kan vi andre toppe noen mnd
Hihi
Men de har jeg tenkt på lenge allerede!Helt sykt! Tenk at halve året snart har gått! Ikke lenge til vi må tenke på julegaver igjen jo! ;D
Jeg har kjøpt ganske mangeEr faktisk begynt å tenke på julegaver jeg også![]()
Kjempelurt!Jeg har kjøpt ganske mange![]()
Ja man kan det hele året i grunn.Kjempelurt!Kan gjøre mange julegavekupp på sommeren!
![]()
Det er sant!Ja man kan det hele året i grunn.