Veldig praktisk å fordele de utgiftene litt utover hele åretMorsomt at vi er så mange som handler julegaver året rundt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig praktisk å fordele de utgiftene litt utover hele åretMorsomt at vi er så mange som handler julegaver året rundt![]()
Stemmer det, hun blir nok gladFant dette Lego Friends kjøpesentret til 1/2 pris
Ja, ikke minst! Vi har stor familie, så selv om vi ikke kjøper sååå dyre gaver, blir det dyrt likevel.Veldig praktisk å fordele de utgiftene litt utover hele året
Ja i grunn, har ikke inntrykk av at det er så vanligMorsomt at vi er så mange som handler julegaver året rundt![]()
Nei, ikke jeg heller. Mine venninner himler med øynene når de hører når jeg handler julegaver.Ja i grunn, har ikke inntrykk av at det er så vanlig
Mange bekker små blir en stor å, og så videre...Ja, ikke minst! Vi har stor familie, så selv om vi ikke kjøper sååå dyre gaver, blir det dyrt likevel.
Det gjør de rundtmeg ogsåNei, ikke jeg heller. Mine venninner himler med øynene når de hører når jeg handler julegaver.
Dere skulle sett de kommentarene jeg fikk når jeg skrev på FB i januar at jeg hadde begynt på årets julegaverDet gjør de rundtmeg også
kan se de for meg i grunn, jeg skriver ikke det lenger.Dere skulle sett de kommentarene jeg fikk når jeg skrev på FB i januar at jeg hadde begynt på årets julegaver![]()
Det er ofte greit detHehe...er nettopp det det blir
Får nok ta til takke med han som allerede er her![]()
Mener jeg skrev noe alakan se de for meg i grunn, jeg skriver ikke det lenger.
Hehe det så jeg noen skrev på min fbliste ogsåMener jeg skrev noe ala
"Da er julen over for denne gang og juletreet er kastet ut. Når er det bare å begynne å planlegge årets, første gave ble kjøpt i dag"
Ops, kanskje vi kjenner hverandreHehe det så jeg noen skrev på min fbliste også
Joda, men han gjorde det jo for en grunnMen på menn er da en slik operasjon reversibel![]()
Jo, men jeg kan erte deg for detJoda, men han gjorde det jo for en grunn![]()
Haha...klart du kanJo, men jeg kan erte deg for det![]()
Full forståelse for det.Haha...klart du kan
Tror faktisk ikke jeg hadde taklet et barn til![]()
Er faktisk begynt å tenke på julegaver jeg også![]()
hehe kanskje , men tror ikke detOps, kanskje vi kjenner hverandre![]()