Juni!

Jeg satt inn fredag, dagen etter deg! Er helt vrak, klarer ikke holde meg unna testene:-P
Uff sant det er slitsomt? Går opp og ned i bølger av tanker . Tenker på hvor stor kontrast det er mellom negativ og positiv resultat. Krysser fingrene for oss alle. Er en tøff prosess. Har ikke tester i hus ellers hadde jeg testet selv i dag :p

Uff sant det er slitsomt? Går opp og ned i bølger av tanker . Tenker på hvor stor kontrast det er mellom negativ og positiv resultat. Krysser fingrene for oss alle. Er en tøff prosess. Har ikke tester i hus ellers hadde jeg testet selv i dag :p

Ikke de letteste ukene nei. Det er jo så mye jobb og håp som ligger i hvert forsøk, så nedturen blir jo stor om det ikke skulle gå veien man ønsker. Men hva kan man gjøre, håper for oss alle!:-) hehe jeg har alltid klart å holde fingrene unna tester de 4 andre forsøkene, men nå er jeg jo helt tulling og har testa siden dag 6:-P

Jeg testet dag åtte og ti og de var negative. I morgen har jeg testdag og tror rett og slett jeg tar turen til Oslo for å få svaret i morgen, må vente tre til fem dager om jeg tar den her og det orker jeg ikke.... Gruer meg så for svaret. Begynte å bli kvalm på tirsdag og da hadde jeg troa, men nå har jeg hatt mensvondt i ett par dager og mistet troa litt, pluss de negative testene... Ikke lett det her altså, det betyr så mye at den testen er positiv i morgen.

Takk. Prøvde å legge inn bildet, men det skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle gjøre fra mobil... Streken var svak, men den var der jo...
En strek er en strek. Dette blir utrolig spennende. Håper for deg. God tur til Riksen :-)

Kan crinone gi falsk postiv?
Hvor lenge er vanligvis el sprøyte i systemet?

Har testdag på torsdag.. Har ikke graviditetstest i hus men har tatt en eggløsningstest idag som var positv :p kan det bety noe?

Sent from my iPad using BV Forum

Fått testet i dag? :-)

Jeg har akkurat hatt insett (på lørdag), Var på Maigaard i Århus Danmark, satte inn 2 perfekte egg....venter bare på svar 4.7.15....:)
Jeg er 44 år ;-)
Se min blogg ivfetter40.blogg.no
Lykke til i rugetiden :-)

Masse lykke til, måtte telefonen gi fantastiske nyheter ❤️

Back
Topp