Juni!

Åååå jeg har også fått skikkelig mensvondt i magen i dag, men fortsatt veldig kvalm også.... Negativ test i dag også, ti dager siden innsett. Blir nok Oslo tur på meg mandag, så jeg får svaret med engang.. Orker ikke vente tre til fem dager på svar kjenner jeg,.
Ikke mist håpet ennå!

En liten strek!!! Rugedag 11 - satt inn onsdag for halvannen uke siden!! :eek: Tør ikke tro helt før den blir sterkere... image.jpg

Kan crinone gi falsk postiv?
Hvor lenge er vanligvis el sprøyte i systemet?

Har testdag på torsdag.. Har ikke graviditetstest i hus men har tatt en eggløsningstest idag som var positv :p kan det bety noe?

Sent from my iPad using BV Forum

En liten strek!!! Rugedag 11 - satt inn onsdag for halvannen uke siden!! :eek: Tør ikke tro helt før den blir sterkere... Vis vedlegget 122721
Åååå så spennende ! Den ser jo positiv ut :D eg satt inn dagen etter deg, torsdag for halvannen uke siden. Tok du el sprøyte?

Lykke til videre med testing :) ser svæææært lovende ut for deg <3

Åååå så spennende ! Den ser jo positiv ut :D eg satt inn dagen etter deg, torsdag for halvannen uke siden. Tok du el sprøyte?

Lykke til videre med testing :) ser svæææært lovende ut for deg <3

Ja, tok otrivelle, men har vært litt gal og testet hver dag siden onsdag og da har de vært blendahvite :nailbiting: Håper virkelig det, hadde tidenes meltdown i går og tenkte alt mulig negativt :wtf: Drar på ferie i morgen, så får pakke ned tester og tamponger, just in case!! Lykke til med testing til deg, klarer du å holde deg til testedato..? :) (Ser jo nå at du har testedato torsdag, jeg mener å huske at eggløsningstest kan brukes som g-test, rett på meg hvis jeg er på bærtur!)

En liten strek!!! Rugedag 11 - satt inn onsdag for halvannen uke siden!! :eek: Tør ikke tro helt før den blir sterkere... Vis vedlegget 122721
Å dette ser lovende ut, jeg hadde innsett samme dag som deg og samme drittband som deg i går, rørte ikke teste i dag, kjenner jeg angrer nå. Men jeg har testdag i morgen, så drar til Riksen og tar blodprøve. Herregud det føles så lenge til. Når har du testdag?

Har testdag på torsdag.. Har ikke graviditetstest i hus men har tatt en eggløsningstest idag som var positv :p kan det bety noe?

Kr

Tror ikke det? Det er jo progesteron ikke hcg i Crinone. Håper for deg ;)

Å dette ser lovende ut, jeg hadde innsett samme dag som deg og samme drittband som deg i går, rørte ikke teste i dag, kjenner jeg angrer nå. Men jeg har testdag i morgen, så drar til Riksen og tar blodprøve. Herregud det føles så lenge til. Når har du testdag?
Ullevål sa jeg ikke skulle teste før en uke etter at jeg sluttet på Lutinus, Dvs ikke nå mandag men neste.. Men det er jo veldig lenge til, føler jeg burde få korrekt test 14 dager etter innsett hvertfall...? Håper nå streken bare blir sterkere nå ;-)

Ser den :D ser ut som vi hamnar i mars forumet båda 2 ? :D
:-) ååå, jaaa, det hadde vært herlig, men tør nesten ikke håpe på det engang..! Hadde en SA tidligere i år, så litt tilbakeholden med å slippe jubelen løs :nailbiting: Men håper definitivt å se deg der :-)

:-) ååå, jaaa, det hadde vært herlig, men tør nesten ikke håpe på det engang..! Hadde en SA tidligere i år, så litt tilbakeholden med å slippe jubelen løs :nailbiting: Men håper definitivt å se deg der :-)
Jag hade också det i början på Mars . Och dessutom så testar jag med tester jag aldrig brukt för. Så jag är nog lika skeptisk som du är . Men lite glad endå :)

Min "officiella" testdatum är den 30/6

Jag hade också det i början på Mars . Och dessutom så testar jag med tester jag aldrig brukt för. Så jag är nog lika skeptisk som du är . Men lite glad endå :)

Min "officiella" testdatum är den 30/6
Uff, da håper jeg virkelig det er vår tur denne gangen! :-) krysser både det ene og det andre nå, mars er jo en super måned å få bebis i :)

Ullevål sa jeg ikke skulle teste før en uke etter at jeg sluttet på Lutinus, Dvs ikke nå mandag men neste.. Men det er jo veldig lenge til, føler jeg burde få korrekt test 14 dager etter innsett hvertfall...? Håper nå streken bare blir sterkere nå ;-)
Jeg skal jo ikke slutte med lutinus før de får svar på blodprøvene, så er nok litt forskjell det der da.

Back
Topp