Juni!

Ja det stemmer, var det jeg skulle få nå også. Brukte de når jeg var innlagt med infeksjon i operasjonssåret så ja husker at man ble litt dopet... Håper det går greit å ta toget hjem alene etterpå, mannen skal rett på forretningsreise..
Nå reagerer alle forskjellig... Jeg ble veldig dårlig av dem. Men jeg snakket med mamma etterpå og hun blir også dårlig av de tablettene, så det er nok slekta som ikke tåler de.
Det skjer ikke med alle :) Du bør uansett ligge en stund på hvilerommet etterpå, for sikkerhetsskyld :)

Og siden du har brukt dem før så vet du ca hvordan du reagerer tenker jeg :)

Nå reagerer alle forskjellig... Jeg ble veldig dårlig av dem. Men jeg snakket med mamma etterpå og hun blir også dårlig av de tablettene, så det er nok slekta som ikke tåler de.
Det skjer ikke med alle :) Du bør uansett ligge en stund på hvilerommet etterpå, for sikkerhetsskyld :)

Og siden du har brukt dem før så vet du ca hvordan du reagerer tenker jeg :)
Ja det er sant, håper det går bedre denne gangen her hvertfall og ikke minst at det blir befruktning og innsett.

Ja det er sant, håper det går bedre denne gangen her hvertfall og ikke minst at det blir befruktning og innsett.
Det gjør det helt sikkert! :) Blir spennende å høre hvordan det går. Krysser fingrene for massevis av sterke perfekte egg :)

Da er eggløsningssprøyten satt, nå må det bare bli mandag!! :-)
Er SÅ spent på hvor mange egg de får ut, og ser veldig frem til en uke HELT uten alarmer som går av for spray og sprøyter :D
Har nesten innstilt meg på at det ikke blir innsett da, siden de mente jeg var i faresonen for overstimulering, men da skal jeg hvertfall unne meg ett glass vin om det ikke blir noe av :-)
Har noen av der andre måtte stå over, og heller fått fryseforsøk? Når ble da fryseforsøk gjennomført, kan jeg regne med at jeg må vente til august? Ullevål er vel sommerstengt i juli

Er SÅ spent på hvor mange egg de får ut, og ser veldig frem til en uke HELT uten alarmer som går av for spray og sprøyter :D
Har nesten innstilt meg på at det ikke blir innsett da, siden de mente jeg var i faresonen for overstimulering, men da skal jeg hvertfall unne meg ett glass vin om det ikke blir noe av :-)
Har noen av der andre måtte stå over, og heller fått fryseforsøk? Når ble da fryseforsøk gjennomført, kan jeg regne med at jeg må vente til august? Ullevål er vel sommerstengt i juli

Lykke til med uttak! :)

Jeg hører ikke til her i juni-tråden, bare sniker, men jeg kan jo fortelle deg at på Ullevål har de siste arbeidsdag før ferien den 10. juli og så åpner de igjen 10. august. Jeg har snakket med dem to ganger om sommeren siden jeg skal i gang med første forsøk. Litt ivrig. :p

Lycka till !

Jag satte också ägglossning's sprutan kl 22:00 är så spänd och längtar tills måndagen :D:D

Lykke til med uttak! :)

Jeg hører ikke til her i juni-tråden, bare sniker, men jeg kan jo fortelle deg at på Ullevål har de siste arbeidsdag før ferien den 10. juli og så åpner de igjen 10. august. Jeg har snakket med dem to ganger om sommeren siden jeg skal i gang med første forsøk. Litt ivrig. :p
Hehe, takk :-) skjønner deg godt, ting tar jo veldig lang tid og man blir jo ekstremt utålmodig! Syns tiden har gått kjempesakte helt til jeg begynte med sprøyter, da gikk liksom alt superfort plutselig, og nå er vi jo snart ferdig med uttak og :-) lykke til til dere ;-)

Åh, er det flere som opplever "bobling" i magen etter noen dager på sprøyter? Skal sette første "nummerto" sprøyte i morgen, så har vel satt fire sprøyter nå.. er ubehagelig med bukse, så bor i tights for tiden :p

Jeg har også satt i dag, uttak på mandag, jeg håper virkelig det blir innsett den gangen her siden det ikke ble det sist, da ble det ingen befruktning av mine fem bra egg desverre...

Jeg har planlagt innsett på tirsdag. Hadde uttak på torsdag med 7 fine egg, og har aldri vært så ut av meg selv av sinne,tårer og stress over at de ringer i morgen for å fortelle at ingen egg ble befruktet. Har gått rundt meg selv i hele helga og er helt utenfor. I tillegg har jeg fått kjent på bivirkningene av litinus. Livmorkramper så det synger etter.

Det sier noe om hva denne prosessen gjør med deg når jeg begynte å grine i morgest da jeg brente rundstykket jeg skulle ha til frokost

Da er eggløsningssprøyten satt, nå må det bare bli mandag!! :)
Har nesten innstilt meg på at det ikke blir innsett da, siden de mente jeg var i faresonen for overstimulering, men da skal jeg hvertfall unne meg ett glass vin om det ikke blir noe av :)
Jeg fikk avbrutt etter uttak nå denne uka. Får faktisk prøve å sette inn fryseegg allerede nå i syklus etter første mens. Men det kan ha noe med å gjøre at de trolig har ødelagt embryoet på klinikken under fryseprosessen. Og at vi uansett har veldig lite å tape.

Lykke til dere som skal ha uttak i morgen!!!

Jeg har planlagt innsett på tirsdag. Hadde uttak på torsdag med 7 fine egg, og har aldri vært så ut av meg selv av sinne,tårer og stress over at de ringer i morgen for å fortelle at ingen egg ble befruktet. Har gått rundt meg selv i hele helga og er helt utenfor. I tillegg har jeg fått kjent på bivirkningene av litinus. Livmorkramper så det synger etter.

Det sier noe om hva denne prosessen gjør med deg når jeg begynte å grine i morgest da jeg brente rundstykket jeg skulle ha til frokost

Ja, denne prosessen er veldig tøff, både for kropp og sjel.. Håper at du får en positiv telefon i morgen :-) Kan jeg få spørre hvorfor det går så mange dager mellom uttak og innsett? :-)

Tenker at det kan være veldig positivt for dere. Jo flere ganger eggene har delt seg jo sterkere og levedyktige skal de jo være. Det sies jo at blastocyster er det beste man kan sette inn. På Ullevål dyrker de ikke eggene lenge. Det er sånn jeg har forstått det i alle fall. De dyrker heller ikke fryse egg. Fryser de ned samme dag som innsett. Alle mine var 4-delt. :-)

Jeg klamrer meg fast til alt som er av håp nå. Har bedt til han 'der oppe' (noe jeg vanligvis ikke gjør), tillegg til å krysse alt jeg har for at noen skal være befruktet og i live :)

Back
Topp