God kveld kos dereGod kveld.
Klar for film og snop her.
Hatt en fin dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld kos dereGod kveld.
Hatt en fin dag?
Her sover heldigvis begge mine, men de er jo i minste kategorien daJeg har ikke oppfatningen av at det skravles så mye?
Midt i leggetid for mange?
Jeg har akkurat fått yngste i søvn, de to eldste styrer mannen med. Jeg skal stå opp og hjelpe å få dem i seng. Deretter sikkert sofa og pc
Ja noe annet hadde vel hvert rart?Selvsagt gjør de det![]()
God kveldGod kveld.
Hatt en fin dag?
Nei, dere fortjener snart litt sommervarme synes jegIkke send det hit bare. Det er nok med denne tåken, den gir så kald vind på en ellers fin dag.
jo men veldig dyrtDumt.dyrt. (men kjekt med ny?)
God kveld! Klar for snop og tv herGod kveld.
Hatt en fin dag?
Neida er bare 1 time bak nåDu er ca tre timer bak? Hvor fort kommet du til dette da? ;-)
Første gangen hun lager middag, vært her siden tirsdag...Greit om besøket står for maten da![]()
kanskje.. men må ha backupKanskje prøve å fabrikkresette den?
Fått de i drømmeland?Prøver å legge barn![]()
vet ikke men hadde vært på overnatting hos henne natten før...sså virket stressetHørtes hun i stuen eller?
Høres deilig utIdag ble det hjertefiskekaker i brunsaus.![]()
Japp, midt i legging, og tacospising og filmtitting.Jeg har ikke oppfatningen av at det skravles så mye?
Midt i leggetid for mange?
Jeg har akkurat fått yngste i søvn, de to eldste styrer mannen med. Jeg skal stå opp og hjelpe å få dem i seng. Deretter sikkert sofa og pc
Hva skjer i helgenGod kveld
Helt grei dag, men gleder meg til helgen er over![]()
Multitasking altså?Japp, midt i legging, og tacospising og filmtitting.
Huff kanskje lurt å få tatt seg en tur til fysio eller noe sånt for å se om det kan hjelpe
Haha, ja det stemmer velJo egentlig tror jeg vi kan se bort fra det![]()