Ja, hun er ganske skjønnHe he herlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hun er ganske skjønnHe he herlig
Du er ca tre timer bak? Hvor fort kommet du til dette da? ;-)Koselig med langhelg da![]()
Masse god bedringÆsj, kjennes ut som om jeg skulle være gravid igjen slik som bekkenet styrer. Alt gjør vondt, og det å gå ut med toåringen og lillebror i vogna alene kan man bare glemme.. "/
Greit om besøket står for maten daVi hadde svigermors pytt i panne![]()
Gjorde det samme.Legger unge. Enn du?
Hvor håper du på å havne på lista?Når man triller baby hjem fra bursdag for å legge.... Og baby sovner i vogna.... Frister å la henne ligge litt.... Men bør få ny bleie. Like godt å vekke. Så får jeg lagt. Og kanskje skravle etterpå. Faller truende fort nedover listen!!!
Ha en koselig kveldPå vei til vglista![]()
Er det eBay?Kostet nesten ingenting for de 17 tingene da![]()
Hatt en bra dag. Krangla med noen røtter i hagen, jeg vantGod kveld.
Klar for film og snop her.
Hatt en fin dag?
Vi skal på tapas restaurantHva har dere til middag i dag?
Jeg lager tikka masala![]()
Lang og slitsom dag. Håper på rolig helg men får se. Hart en fin dag du da?God kveld.
Klar for film og snop her.
Hatt en fin dag?
Håper du får litt skravletid i kveldNår man triller baby hjem fra bursdag for å legge.... Og baby sovner i vogna.... Frister å la henne ligge litt.... Men bør få ny bleie. Like godt å vekke. Så får jeg lagt. Og kanskje skravle etterpå. Faller truende fort nedover listen!!!
Så braJa har vært der nå![]()
God kveldGod kveld![]()
Hehe, du må kjøpe to da vettuNesten så jeg beholder den selv![]()
Har ikke sjans på vogna. Men vil gjerne ha den vannlekenHvor håper du på å havne på lista?
Håper og det men avslapning blir det nok ikke. Regner med å fly opp og ned trappa ikveld. Hun sover urolig. Og huset må ryddes :/ flaskene kokes, klærne vaskesHåper hun sovner så du får slappe av
Kan jo kanskje se sånn ut.Håper du får litt skravletid i kveld![]()
Må tilPrøver å legge barn![]()
Et bare ved solsiden,men sålangt en ok mengde. Ikke overfyltKos derevi vurderte byen i går, men med alle de kongelige på besøk orka vi ikke maset. Mye folk i dag?