Bare føl at du skal slappe av duPrøver men hjelper jo lite når jeg føler jeg burde gjøre noe samt at tiden går super sakte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare føl at du skal slappe av duPrøver men hjelper jo lite når jeg føler jeg burde gjøre noe samt at tiden går super sakte![]()
Kan du gjøre noe som er litt mindre slitsomt da?Prøver men hjelper jo lite når jeg føler jeg burde gjøre noe samt at tiden går super sakte![]()
Det gikk fortTakk, ferdig nå![]()
Yes det stemmerLykke tilbhg jobb?
God harryturWoop! Mannen har fri idag, vi skal til sverigeikke for å feire midtsommar, men handle
![]()
Blir perfekt, han er så glad i å sykleDet blir n bra
Søte gode du ❤Men ingen er som deg![]()
Sjokolade er suntNåja. Jeg er ekstra glad i smågodt og sjokolade da![]()
Så bra daBlir perfekt, han er så glad i å sykle![]()
Gjør det. Ser an lysta i morraTa det litt senere![]()
Ingen kommentarTror du meg ikke?![]()
Veldig greit å ha med tenker jegSitter og lurer på om jeg skal ta med meg strikketøyet på ferien
Jeg er glad i alt!!Ekstra glad i sjokolade og smågodt da![]()
Er det ingen besteforeldre i nærheten ?Rett i dass egentlig. Både natt og dag. Nå har vi faktisk fått oss en god time. Men tør ikke håpe noe for kvelden. Og jeg er aleine med henne i helga
Sender over litt motivasjon!Sliter litt med motivasjon på ting å gjøre idag.
Kanskje bare finne et billigere garn enn orginalgarnet på kappeneTror det kan bli veldig bra![]()
God dagGod morgen damer.. her sitter vi og slapper av og nyter morgenen. Hva har dere gjort så langt? Og planen for kvelden/helgen?
Rolig dag er helt toppLitt husarbeid, gå tur med hunden og litt små ting. Rolig dag
Er det sykkel til deg eller barna?![]()
Det tenker jeg blir stas!Rolig dag er helt topp
Er sykkel til eldste som blir 8 år på mandag![]()
En DBSDet gikk fort
Hvilken sykkel ble det?