Mannen har lovet at han tar oppvasken og burde vel strengt tatt være litt i roJeg også, derfor bare gjorde jeg det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen har lovet at han tar oppvasken og burde vel strengt tatt være litt i roJeg også, derfor bare gjorde jeg det![]()
Det er heldigvis gjort herSamme her.. må lage potetsalat.. og burde rydde og legge sammen klær
Vi har ikke gjort mye og siden det ikke er så veldig fint vær har vi ikke noen planerGod morgen damer.. her sitter vi og slapper av og nyter morgenen. Hva har dere gjort så langt? Og planen for kvelden/helgen?
Tja ikke idag daDyktig duer bare lat her
![]()
Litt husarbeid, gå tur med hunden og litt små ting. Rolig dagShoppe sykkel, kanskje bake litt
Du da?
Rydde i klesskapene ja... Der sa du noeGreit det da
Skal prøve å få gjort litt husarbeid og rydde i klesskapene, ellers ingen andre planer![]()
Vi handler også mye bleier der. God turnjaa mat stortsett og bleierså skulle gubben ha noe greier til bilen.
Takkhoho nordby stenger 20:00
tror ikke systembolaget er oppe, eller det sjekka jeg ikke
Tusen takk![]()
Ryddet og dusjetGod morgen damer.. her sitter vi og slapper av og nyter morgenen. Hva har dere gjort så langt? Og planen for kvelden/helgen?
Det hadde vært fintSkulle ønske noen oppfant en bil som gjorde alt vedlikehold selv..
Da slapper du avMannen har lovet at han tar oppvasken og burde vel strengt tatt være litt i ro![]()
Prøver men hjelper jo lite når jeg føler jeg burde gjøre noe samt at tiden går super sakteDa slapper du av
Tror du meg ikke?Ha ha ja særlig
Jeg har bare levert i Bhg og slappet av. Skal snart gjøre noe. Filmkveld hjemme med barna i dagGod morgen damer.. her sitter vi og slapper av og nyter morgenen. Hva har dere gjort så langt? Og planen for kvelden/helgen?
Takk, ferdig nåKos deg!
Akkurat dusjet
Det er ikke lenge tilNei men ferdig kl 14.00ikke lenge til det nå
![]()
Vi skal nok kose oss etterhvert håper jeg![]()
Da slapper du av i stedenSliter litt med motivasjon på ting å gjøre idag.
Hihi du kom på detGod morgen snuppahva skal dere i helgen?
Edit-det vet jeg johaha
Men ingen er som degLov å håpe, men mange som skal på intervju
Lykke tilYey, jobbintervju på torsdag![]()