Ha ha bra det daIkke akkurat nå i alle fall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha bra det daIkke akkurat nå i alle fall![]()
Planer for dagen da?God morgenendelig kunne jeg levere snuppa i BHG igjen
![]()
Fineste skjørteneDu tenker lille sukkerspinn,den ser jeg strikket til lillesøster i magen men nå holder jeg på meg Sukkerspinnskjørt
![]()
He he ja morsom den ogsåNår de skulle ha undertøy haha
Markeds dag i byen, Så skal titte littPlaner for dagen da?![]()
850 innlegg caSå hvor mange innlegg fra 80.000 er du nå egentlig?![]()
Fikk du lagt deg?God kveld damer, her har det hvert en utrolig lang dag som jeg føler aldri ender!!!
Fikk du handlet det du skulle?Sikker?
Naboen spør om hjelp, jeg må skifte sengetøy og dusje samt at jeg helst skulle tatt oppvask men tror nok det er en utrolig dårlig idé idag!
Hvert på ikea og et stort shoppingsenter idag, hadde med snuppa som ikke er så veldig flink til å høre etter til tider og merket blodtrykket stige samtidig som jeg hater shopping! Er et lite stykke unna og måtte få på plass div ting som ble kjøpt, alltid morsomt med ikea ting siden det jo ofte er tidkrevende
Spurt mannen om hjelp men ikke hvert noe hjelp å få der!
God natt og god morgenDa blir det natta på meg åSov godt alle damer
![]()
![]()
Folk måtte vel legge segNå ble det brått veldig stille her...
Hva var målet?Jippi, da har jeg nådd dagens mål![]()
Så fint dere har detEndelig fornøyd med stua! Ihvertfall frem til noen roter imorgen!endelig har vi ordnet tv møbelet og fått teppe!
Vis vedlegget 183990Vis vedlegget 183991Vis vedlegget 183992
Ja, så du hadde mye å gjøre. Håper du fikk en god natts søvn.Du får se svarene over her
Det gjør jeg ogsåMmmm, deiligFøler jeg spiser med frukt/grønt på sommeren enn vinteren
![]()
God morgenGod morgenendelig kunne jeg levere snuppa i BHG igjen
![]()
Ja han skal ha barneselskap på søndagÅja, tenkte han skulle ha barne/kompis bursdagMen en sykkel er vel bedre enn 15 smågaver?
Får så dårlig samvittighet når man sprekker....Jeg og. Noe så veldig plutselig. Var så flink tidligere og holdt meg unna. Sprakk igår ogjen
En tur til byen. Ellers ikke så myeMarkeds dag i byen, Så skal titte littdu da ?