Janetz
Elsker forumet
Typisk! Og så bruker de opp alle vinnersjansene til de er gamle nok til å tippe lotto....Det gjør mini her også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Typisk! Og så bruker de opp alle vinnersjansene til de er gamle nok til å tippe lotto....Det gjør mini her også![]()
Skal finne mi straks jeg også.. mannen ringer sikkert snart og spørr om jeg ikke skal komme meg i seng i dag hellerI senga mi ❤
Fordi jeg er lat. Men fiksa meg mat nåHvorfor ikke?
Ja.. det er det vi har gjortTypisk! Og så bruker de opp alle vinnersjansene til de er gamle nok til å tippe lotto....![]()
Blir vel sånn her også derfor vi vil ta ei natt nåHadde vært supert med en kjærestehelg... men mini stakkar liker bare mamma for tiden. Tåler ikke sitte til pappa å se meg i nabostolen.. da blir det hyl
Jammen det er jo bra for en kveld300 totalt for juniTror jeg har rundt 110 i kveld
Kom altfor sent igang
![]()
Helt klartFornuftig å logge av noen ganger![]()
Tidlig i seng til å være meg daDet stemmer det
Det har vært god fart her i kveldJammen det er jo bra for en kveld![]()
Ja.. det er det vi har gjortfillern :/
skikkelig kveldshumor nå Huff daHan spiste biff til middag, da er han mett i evigheter![]()
Natt i natt og sov godtNei nå tror jeg at jeg må finne senga.god natt damer.
Og jeg i mi♡I senga mi ❤
Ei natt må holde til å begynne medBlir vel sånn her også derfor vi vil ta ei natt nå![]()
Ikke akkurat nå i alle fallIkke handle?
Jeg handlet to gant tskjorter i daf
Fornøyd jegJammen det er jo bra for en kveld![]()
Jepp.. da er det på tide å finne sengaskikkelig kveldshumor nå
![]()
Du tenker lille sukkerspinn,den ser jeg strikket til lillesøster i magen men nå holder jeg på meg SukkerspinnskjørtDe er så finehadde ikke snuppa begynt å bli så stor nå... så skulle jeg også laget ett.. er penest på baby under 3 mnd...