Og de første da?Da er du i morgen like langt som jeg var når lille U kom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og de første da?Da er du i morgen like langt som jeg var når lille U kom![]()
Det var ikke værstSkulle bare innom Cubus en kjapp tur i dag for å se om de hadde kortermet bodyer til lillemor, men så såg jeg et stativ med dongeribukser til nedsatt pris. Skulle bare se, men hun som stod der å prisa buksene sa at de kosta kun 50kr nå så da ente jeg jo opp med tre bukser til en verdi av 1597kr - betalte kun 150kr for alle tre :-D Men lillemor fikk altså kortermet bodyer altså, men vi måtte til HM for å finne de
Vis vedlegget 183923
Er litt for gravid, kan vi ha den til gode?Ja.. bare ta flyet hit så skal jeg ha den klar til deg![]()
Hvilken te da?Da har jeg akkurat laget meg en stor kanne te![]()
GratulererFikk positiv test i går men hvorfor føler jeg meg kun gravid på "jobb".... xD
U kom 14 dager før terminOg de første da?
Det ble Earl GrayHvilken te da?![]()
Dere har også en sånn dag... her er det mye hyl i dagDen følelsen når ungen hyler og skriker så høyt uten grunn at du skvetter og deiser mobilen av bordet på badet.
Og nå er skjermen helt knust
Idag er virkelig en dritt dag med en grinete unge
Deilig å har startet med ferien?Jeg hater egentlig å brette klær, men de er nå litt mer koselig når man sorterer etter kriteriet hva som skal være med på ferie og ikke
Med melk?Det ble Earl Gray![]()
Veldig deilig.Deilig å har startet med ferien?![]()
Det går jo også annGjør detkan evt kjøpe brukt senere da
![]()
I wishGod morgenSpennende, noe spesielt du skal? (føde kanskje...?)
Nei.Med melk?![]()
Leter etter motivasjon skjønner duU kom 14 dager før termin
Frøkna kom 13 dager før termin
Eldsten kom akkurat på midnatt midt mellom UL termin og mens ternin
Blir helg i morgen. Det blir deiligI
Min gjør ikke det
OkeiNei.
Kun med bittelitt søtningsmiddel
Kaffelatte og vaniljeis. 2 dl kaffe 1dl melk og vaniljeis til ønsket konsistensDet hørtes godt ut. Åssen lager du det?