Sant det. Greit å ha det liggende når man har behovBra det da, men vi har det meste tilgjengelig her hjemme og vet hvor praktisk det kan være noen ganger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant det. Greit å ha det liggende når man har behovBra det da, men vi har det meste tilgjengelig her hjemme og vet hvor praktisk det kan være noen ganger![]()
Tenkte jeg skulle legge meg, men rekker jo aldri svare ferdigMorsomt da![]()
Hun er 3 årHvor gammel er eldste?
Haha, det skulle tatt seg utDet har vi ikke![]()
Har masse annet da.
Trenger ikke risikoen om at noen (les:mannen) greier å blande de to![]()
Ikke lange veien daHehe kanskje det jahaha
Egg er snadderDet ble steikte egg![]()
Men om jeg ikke gjør det må jeg vente til fredag og det greier jeg ikke!Du skal da vel ikke vaske gulv!
Uff, trasig for både liten og storStoresøster har feber og lillesøster har tenner på vei. Våkner stadig til :/
Godt det daSteikte egg![]()
Yes, akkurat sånnHaha slik som vi nærmest blir når svigers er på besøk)
Haha typisk, saftis er best da!Hehe, ja det er jo det som er så typisk. Jeg har i 2 dager nå hatt lyst på fløteis. Sikkert pga vi kun har saftis...
Alltid! Fikk ost på ogsåEgg er snadder![]()
Snart kommet meg til enden selvJa og skikkelig fart! Fikk gått igjennom her da heldigvis!
Ihvertfall ting som paracet og ibuxSant det. Greit å ha det liggende når man har behov![]()
Da er det jo perfektJoda, har nysådd plen, så må vel være fornøyd![]()
Jupp!!Godt det da![]()
Det håper jeg ogsåUff, trasig for både liten og storHåper det går fort over
![]()
Huff å evakuere pga den miksen vil jeg helst unngåHaha, det skulle tatt seg ut![]()
Nja... Har jo vannspreder, så hadde vært helt i orden med sol ogsåDa er det jo perfekt![]()
Jeg vet, alltid flere innleggTenkte jeg skulle legge meg, men rekker jo aldri svare ferdig![]()