God nattTror vi skal legge oss nå. Skravles i morra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattTror vi skal legge oss nå. Skravles i morra![]()
Er de bedre på det også i Sverige tro? De er jo bedre på utvalg av allergimat og vegetar og sånn ellersGjør dessverre det. Synd det ikke er bedre utvalg.
Får satse på i løpet av helga daJa, det nærmer seg. Var fullmåne i går, det hjalp ikke...![]()
Har mer enn nok til imorgen! Må støvsuge sofaen og vaske gulvBra detdu må spare noe til dagtid i morgen
![]()
Blomstene blir happy daJa, regn er kjipt på sommeren :/ men må vel til![]()
Ja.. men laderen er så kort.. får kink i ryggen. Må kjøpe lengre laderEr da man setter seg ved en laderhigh
Hvor lenge varte det hos ham?Håper de vokser det av seg, mannen var intolerant som barn
Satser på at det går braHåper du får en fin tur![]()
Hvert litt kaotisk her plutselig pga middag osv så måtte ordne etter detHer plukker jeg litt og litt iløpet av dagen. Mest når mannen er hjemme og kan ta ungene... da er det middagstid og rolig her somregel![]()
Mannen mener vi skal på hotell jeg og han ei natt i helgen og det hadde vært godt. Kanskje det er den roen vi trenger?Får satse på i løpet av helga da![]()
Joa tidvis når man har det hjemmeEgg er godt jo, tidvis![]()
Du skal da vel ikke vaske gulv!Har mer enn nok til imorgen! Må støvsuge sofaen og vaske gulv![]()
Ja, det er mye bedre. Dessverre var det temmelig utplukket for grøt da vi var der sistEr de bedre på det også i Sverige tro? De er jo bedre på utvalg av allergimat og vegetar og sånn ellers
Vi har også slike runder på mitt terminforum, juni 2012Ja veldig koselig... har kjøpt litt småting sammen med de
Han mener det ga seg ved skoletidenHvor lenge varte det hos ham?
Ufattelig fort gjortDet ble slik. Havna på chattekjøret innpå her.......![]()
Det har vi ikkeJa, og litt forsiktig med salmiakken![]()
Det ble steikte eggKnekkebrød?![]()
Haha slik som vi nærmest blir når svigers er på besøk)Jepp, garantert innlagt![]()
Så kjedeligStoresøster har feber og lillesøster har tenner på vei. Våkner stadig til :/