Janetz
Elsker forumet
Tror jaggu det blir eggKokt egg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jaggu det blir eggKokt egg![]()
Ja, nærmer seg veldig for alleJa, ingen som har fått enda da så det blir spennende å se
Huff da? Ikke noe veldig altfor håper jeg!Godt jeg ble hjemme, ble legevakta med lillemor isteden
Hver fjerde timeLenge siden jeg var aktiv på skravletrådene innpå her.... men når oppdateres lista på topp100?
Hehe! Kanskje greit daHåper det, foreløpig går det mest i å passe på at eldste ikke skader minste![]()
Kunne ønske det var mer. Blir litt kjedelig i lengden på mye :/Ja, desverre:/
Må jo skravle littSom dere skravler mens jeg drev med litt husarbeid da!![]()
Hver 4 time. Når står nederst på listenLenge siden jeg var aktiv på skravletrådene innpå her.... men når oppdateres lista på topp100?
Ja virkelig!Ja her er det bare å prøve å hoppe inn så godt som mulig![]()
Godt å høreLater til å virke
Falt ikke helt i smak?Så vidt den enr
Det var veldig godtDet fikk jeg lyst på. Vurdere det til lunsj i morgen![]()
Kan ikke gjøre slikt nå!Som dere skravler mens jeg drev med litt husarbeid da!![]()
Er ikke riktig tid å gjøre husarbeid påSom dere skravler mens jeg drev med litt husarbeid da!![]()
Ikke jeg hellerNam jeg er ikke så glad i det gule når det er hardt.
Nydelig med egg på lunsjskiva! Og agurk!Det fikk jeg lyst på. Vurdere det til lunsj i morgen![]()
Huff noen som ikke vil sove?Ser ut som det blir en lang natt her..
Det har jeg jaArtig! Lyst å gjøre comeback?![]()
Kan jeg tenke megDet var veldig godt![]()
Hehe det skjønner jegHåper på det
Blir vel storesøster på ham. Ikke mye annet enn melk som hjelper på lillesøster, så da må jeg nesten ta det![]()