Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Later til å virkeDet var.nok. Lurt
GratulererEr visst det!
Testa positivt 10 dpo, men har hørt og lest mye om kjemisk graviditet, så har ikke helt turt å kjenne på det....Har testa positivt hver dag, fram til i dag ,og sterkere streker.......I dag tok jeg en ClearBlue test, og denne gav positivt utslag direkte....
Så nå tør jeg å håpe litt...Er 13 dpo i dag.......Så ER gravid...og håper jeg får lov til å fortsette å være det![]()
Nei men skjer mye ellerdTar på å jobbe?
Ja, desverre:/Her er det kun melkefritt, så da er jo utvalget noe mindre.
Ja... er på en måte bare tankene som setter seggJoa og vet jo det også men hjelper så lite![]()
Så vidt den enrSett noen av dem?
Greit å ikke ha henne løs daUt å sykle en tur med hunden nå. Tør ikke å ha henne løs nå med alle rådyrene i skogen![]()
Kokt eggLyst på noe kveldsmat kjenner jeg.... forslag?
Nam jeg er ikke så glad i det gule når det er hardt.Den bløtkokte
Artig! Lyst å gjøre comeback?Ikke nå lenger men spilte før
Vi har noen planer jaHar dere planer for ferien?
Håper på detIkke brakan mannen hjelpe?
Åja, da skjønner jegOps beklager trodde jeg svarte en annen![]()
Ja det er det, men så må man også passe på å ikke spise for mye til måltidene for det også kan gi smerteanfall..Så er i det minste en grei ting med det
Ja her er det bare å prøve å hoppe inn så godt som muligTror jeg prøver å henge meg på denne trådenStår til? Her regner det, så sitter inne og ser på nada på TV
![]()
Ja, ingen som har fått enda da så det blir spennende å seFår håpe på det da
Er vel fødsel snart på flere da?
Det fikk jeg lyst på. Vurdere det til lunsj i morgenKokt egg![]()
Ca hver 4 time+-Lenge siden jeg var aktiv på skravletrådene innpå her.... men når oppdateres lista på topp100?
Er godt detIkke verste ideen.....![]()