Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sikkert fint og jobbe der. Ped leder eller fagarbeider? Mye som skjer for tiden??regner med at du har fått spørsmålet men, gravid eller prøver?I dag har jeg hatt en lang dag på jobbVært på tur (jobber i barnehage) i finværet...
Nå ligger jeg rett ut på sofaen, og har gjort det siden hjemkomst....Ligger og tenker, funderer og prøver å fatte alt som skjer!
Og når man har gallestein så skal man også være forsiktig med feit mat for feit mat kan gi smerter..Skjønner jeg godt..
God natt.. sov godtGod natt![]()
Jeg har nettopp karret meg ut av min. Etter den natta som var sovnet jeg selvsagt når jeg la snuppa. Nå har mannen kommet, han hentet bilen som sto et annet sted. Får høre om han vil ha litt mat.Godt å finne senga mi
Gikk faktisk å la meg på sengen. Mest for å avkjøle meg litt å se om det blir bedreÅ UFF da
Da m du hvile
Går det an å bruke allikevel ?Merker ikke så mye til det å være gravid på sommeren, bor i Trøndelagfordelen er at jeg slipper is og vinterjakke som sist
Eller så er formen ræva egentlig.. sliter med bekkenet og lav blodprosent![]()
Blir godt når fredagen kommer daIkke freddan
OmelettLyst på noe kveldsmat kjenner jeg.... forslag?
GRATULERER!!!!!Er visst det!
Testa positivt 10 dpo, men har hørt og lest mye om kjemisk graviditet, så har ikke helt turt å kjenne på det....Har testa positivt hver dag, fram til i dag ,og sterkere streker.......I dag tok jeg en ClearBlue test, og denne gav positivt utslag direkte....
Så nå tør jeg å håpe litt...Er 13 dpo i dag.......Så ER gravid...og håper jeg får lov til å fortsette å være det![]()
Merker allerede at det er mye som skjerJa, vi starta sent og fullførte fortmen kjempegøy altså!
Du har å se frem til! Masse som skjer i raskt tempo fremover nå med jenta di!
![]()
Sov godtGod natt![]()
Hvilken form syns du er best?Jeg hadde lyst på i stad
Tja. GanskeEr du sikker?![]()
Så god grunn til å spise SundtOg når man har gallestein så skal man også være forsiktig med feit mat for feit mat kan gi smerter..
Joa og vet jo det også men hjelper så liteMen er jo veldig forskjellig hvordan hver graviditet er. Man kan ha en helt uten vondt og plager, men neste kan man bli sykmeldt etter 3 mnd..
Sov godtGod natt.. sov godt
Det er braMin liker godt den 8mnd fra nestle med mango og bananOg så varierer vi litt med den 6mnd med bringebær og noe. Stor suksess!
![]()
Håper du får sovet godt i natt...Å snart sove