Juni - skravletråden

God natt :)

I dag har jeg hatt en lang dag på jobb:) Vært på tur (jobber i barnehage) i finværet...
Nå ligger jeg rett ut på sofaen, og har gjort det siden hjemkomst....Ligger og tenker, funderer og prøver å fatte alt som skjer!
Det er sikkert fint og jobbe der. Ped leder eller fagarbeider? Mye som skjer for tiden??regner med at du har fått spørsmålet men, gravid eller prøver?

Godt å finne senga mi
Jeg har nettopp karret meg ut av min. Etter den natta som var sovnet jeg selvsagt når jeg la snuppa. Nå har mannen kommet, han hentet bilen som sto et annet sted. Får høre om han vil ha litt mat.

Han har jobbet for meg i kveld, han og pappa har kjørt noe jord hit og noen busker dit så jeg skal få et blomsterbed og mamma fikk buskene.

Merker ikke så mye til det å være gravid på sommeren, bor i Trøndelag :p fordelen er at jeg slipper is og vinterjakke som sist :p
Eller så er formen ræva egentlig.. sliter med bekkenet og lav blodprosent:(
Går det an å bruke allikevel ?

Er visst det!

Testa positivt 10 dpo, men har hørt og lest mye om kjemisk graviditet, så har ikke helt turt å kjenne på det....Har testa positivt hver dag, fram til i dag ,og sterkere streker.......I dag tok jeg en ClearBlue test, og denne gav positivt utslag direkte....

Så nå tør jeg å håpe litt...Er 13 dpo i dag.......Så ER gravid...og håper jeg får lov til å fortsette å være det:)
GRATULERER!!!!! :D Du er nok gravid ja! :)

Ja, vi starta sent og fullførte fort :p men kjempegøy altså! :D Du har å se frem til! Masse som skjer i raskt tempo fremover nå med jenta di! :D
Merker allerede at det er mye som skjer:) kan få mye glede av hverandre i oppveksta dine to da.

Min liker godt den 8mnd fra nestle med mango og banan :) Og så varierer vi litt med den 6mnd med bringebær og noe. Stor suksess! :)
Det er bra:) mi på 4 år likte egentlig aldri grøt hun. Ville heller ha brødskive,enda hun var tannløs ;)

Back
Topp