Tusen takk! Det var skjøntKos derekunne tenkt meg å hatt badeland her også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Det var skjøntKos derekunne tenkt meg å hatt badeland her også
Så detVi fikk svar
Jepp, Internett er fikset og huset er vasketDa skjønner jeg .. men ble det orden da?
God kveldGod ettermiddag. Nå har akkurat småen dratt..
ÅFlyktninger som nettopp har fått egen leilighet. Før var de i mottak og kom derfor med minimalt med ting.
Og kommunen her er ikke de flinkeste til å informere eller hjelpe dem![]()
Godt var det uansettDet høres veldig riktig ut.
Den sausen var opprinnelig til noe indisk marinert kylling
Det er alltid en kjip ting å fortelleNoe av det verste jeg vet er å fortelle sjefer at jeg er sykmeldt, heldigvis har jeg nå verdens beste sjef! Så hun ga meg heller en klem og sa jeg måtte slappe av ❤
Ja gjør i grunn detGod kveld
Går det fint med deg?
Ja det er jo det, men ikke like tett som det var i fjor.. Da hadde jeg smerter nesten hver uke å allikevel gjorde de ingenting med det..Jo, men det virker til å være tett nok syns jeg :/
Nei, det kaller jeg ikke shoppingUkes handel?
Du kan jo lage slike for salgDe er det... derfor er det så morro å strikke de. Tar ca en dag å strikke om jeg er effektiv![]()
Hva skal du shoppe?Da var det tid for shopping...
Heldigvis ❤Så braikke alle sjefer er kjipe
![]()
Høres veldig lurt ut!Ja har parkert i sengen nå med mini i armkroken. Gubben kom omsider hjem og fikk tatt kveldsstellet på mini og jeg fikk tatt meg en varm dusj i håp om at det skulle lindre litt
![]()
Du er flink altsåForsvant litt jeg ! Husarbeid er på gang ! Også er det løpetur etter det![]()
Likte hun grøt?Jepp, min yngste blir et halvt år på lørdag, hun er født første juledag.
I dag fikk hun smake grøt for første gang.
Mellomste er 5 og blir førskolejente til høsten
Haha ja! Gleder meg til hun kan bruke energien litt mer produktivHun har for mye energi![]()
Så flottJepp, Internett er fikset og huset er vasket![]()
Hvor shopper du så sent?Da var det tid for shopping...