Så braNoe av det verste jeg vet er å fortelle sjefer at jeg er sykmeldt, heldigvis har jeg nå verdens beste sjef! Så hun ga meg heller en klem og sa jeg måtte slappe av ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braNoe av det verste jeg vet er å fortelle sjefer at jeg er sykmeldt, heldigvis har jeg nå verdens beste sjef! Så hun ga meg heller en klem og sa jeg måtte slappe av ❤
Den ble veldig braSå bra, koselig at dere like det![]()
Kjempe finVis vedlegget 183589
Har bare bilde av lua
Ja din minste er vel rundt 6mnd?Ja bare veldig rart at min første er ferdig med andre klasse...
Flyktninger som nettopp har fått egen leilighet. Før var de i mottak og kom derfor med minimalt med ting.Det var jo utrolig snilt av deg å gjøreViktig å følge med på summen ja. Men er det et eldre par?
Har termin 20 juli så nærmer seg. Er 36+2 idagEr det lenge til termin?
Ja har parkert i sengen nå med mini i armkrokenHuff høres ut som om du heller skal slappe av!
Det høres veldig riktig ut.Den ble veldig braBle mørkere og mer kornete etter jeg la ut bildet
Og det smakte så godt! Det er notert i middagsboken i allefall
![]()
Ja han kom omsider hjem og tok kveldsstellet slik jeg fikk tatt meg en varm dusj. Resten av kvelden skal jeg bare slappe avKanskje han tar mini på badet når han kommer så du får slappet av litt
Hun har for mye energiJa hun jeg hentet i bhg og hvert super aktiv etterpå. Helst ved beina mine som ikke går nå![]()
Så koseligEtt venneparbonusbror til samboer, og hans samboer.
Hørtes plagsomt utManner meg opp til å ta md mini på badet. Men skikkelig nedpress, kynnere og vondt bekken så frister det lite. Håper gubben snart er hjemme
Takk...Kjempe fin![]()
Så braJa han kom omsider hjem og tok kveldsstellet slik jeg fikk tatt meg en varm dusj. Resten av kvelden skal jeg bare slappe av![]()
Nå kommer han hjem på torsdag så en dag tidligere,,Blir det lenge til småen kommer hjem igjen nå da?
Men blir det mye hyling kan det jo hende du får han hjem igjen i morgenNå kommer han hjem på torsdag så en dag tidligere,,
Ute eller på nett?Da var det tid for shopping...