Strikke er gøy, men det å feste tråder er utrolig kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leker med tanken når jeg runder 200000Skal du forlate oss nei?
Ja det er planenOg hvilken plan er det?
Komme hjem til meg??
Tenker vi sier når du når 500 000Leker med tanken når jeg runder 200000![]()
Ble jo litt mellom 2007 og 2012 daSå da siden 2012, da har du jo brukt kort tid lura![]()
Triller ikke så alt for langt, men det er for å venne henne til å sove i vognen når hun kommer i bhgJa, men trilletur er jo langt hjemmefra... ;-)
Ikke så langt unnaNei Slovakia -england
UFF daDa blir det legevakten i kveld på meg.. Tok en smertestillende i 18-tiden å etter det har jeg bare ligget å vridd meg i smerte :-( dritt lei nå!!
Veldig lite faktisk. Om man ikke skal på kino eller restaurant.Hehe, det er ikke alt man trenger å til byen for![]()
Åååh..,du er vel godhjerta og omtenksomOg havnet på Gaustad
Og siden det var mitt forslag som sendte deg dit, og jeg jobber like ved så kan jeg komme å spise lunsj sammen med deg![]()
Er russlabd- Wales i andreIkke så langt unna![]()
Jepp, utrolig kjiptDet var lengr
Ja det er detJepp, utrolig kjipt![]()
Joda når jeg sier det såNei synes ikke det
Stakkars, håper de kan hjelpe deg og masse god bedringDa blir det legevakten i kveld på meg.. Tok en smertestillende i 18-tiden å etter det har jeg bare ligget å vridd meg i smerte :-( dritt lei nå!!
Huff da! Ikke bra.Da blir det legevakten i kveld på meg.. Tok en smertestillende i 18-tiden å etter det har jeg bare ligget å vridd meg i smerte :-( dritt lei nå!!
Ingensteder fraOg hvor har du det i fra?
Aaah... mente å høre på nyhetene at de skulle spille. Har bare byttet om litt på deEr russlabd- Wales i andre