Ja det burde duHeheburde vel egentlig det jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det burde duHeheburde vel egentlig det jeg også
Det er pga dereLiker du er aktiv
Har lovt mannen en episode elementary først. Desuten har jeg veldige kynnere som gjør at jeg ikke kommer til å få sove uansett :/Ja det burde du![]()
Så koseligImponert over han som har passet katta mens vi var borte.
Han har vasket skikkelig mat og vann skål (ble dårlig med tid til å gjøre det, men de var ok da) samt at han har gred henne![]()
Var utrolig deilig og overraskende å komme hjem til det![]()
Vi har kost oss, men fy fader for en skummel film... Ikke så glad i sånne filmer jeg heller, samtidig som jeg også liker deKos dere. Jeg hater sånne filmer![]()
Vi har kost oss på kino, men skulle veldig gjerne vært hjemme på sofaen jeg og, for den filmen var helt jæ**** skummel... Men den var bra daKos dere på kino
Her er det sofa![]()
Ja det var veldig godt.Kjekt å komme seg ut litt. Strikker litt og hører tv i bakgrunnen
HeheVi har kost oss, men fy fader for en skummel film... Ikke så glad i sånne filmer jeg heller, samtidig som jeg også liker de![]()
Den gjorde det, men ikke skravling i særlig stor gradHåper planen din lykkes![]()
Hehe, jeg likte ikke sånne filmer førHeheJeg har ikke likt slike filmer siden jeg var 16-åring
![]()
Det er gøy å bli litt skremtHehe, jeg likte ikke sånne filmer førEtter jeg ble sammen med han er med nå for 6 år siden så har jeg likt sånne filmer mer og mer, men jeg syns de er forferdelig skumle da
![]()
Vi pleide å se mye film før, men nå har det blitt en del serier daDet er gøy å bli litt skremt
Vi ser veldig lite film, og om vi gjør så er det som regel komedier eller kritikerroste dramaer![]()
Som regel serier det går i her ogsåVi pleide å se mye film før, men nå har det blitt en del serier daNår vi ser film ser vi som regel skrekk, komedie, action og thriller
![]()
Godt vi er en fin gjengDet er pga dere![]()
Usj da, kjiptHar lovt mannen en episode elementary først. Desuten har jeg veldige kynnere som gjør at jeg ikke kommer til å få sove uansett :/
Så deilig daImponert over han som har passet katta mens vi var borte.
Han har vasket skikkelig mat og vann skål (ble dårlig med tid til å gjøre det, men de var ok da) samt at han har gred henne
Var utrolig deilig og overraskende å komme hjem til det![]()
Hvilke serier liker dere å se?Som regel serier det går i her også![]()
Veldig godtGodt vi er en fin gjeng